قرنطینه ۴ روستا در لارستان با شیوع ویروس کرونا

چهار روستای لارستان، در پی شیوع کرونا قرنطینه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار کرد: با تصمیم ستاد مدیریت کرونا شهرستان لارستان، روستای کاریان و سه روستای اطراف آن شامل لاغران، احمد محمودی و جلال آباد این شهرستان در قرنطینه قرار گرفتند.

او افزود: این محدودیت‌های کرونایی در مدت ۲ هفته در این ۴ روستا اعمال خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: هرگونه تردد در این روستا‌ها از شهر‌ها و روستا‌های اطراف و همچنین برگزاری مراسم از جمله نماز جماعت، عروسی، عزا و دورهمی‌ها و تجمع‌های گروهی در این روستا تا اطلاع بعدی ممنوع است.

یگانه تصریح کرد: در نشستی که با علما، معتمدین و دهیاران این روستا‌ها انجام شد شرایط اجرای اعمال محدودیت‌ها و قرنطینه به مردم ابلاغ شد.

والی پور رئیس بیمارستان امام رضا (ع) لارستان گفت: ظرف ۳ روز گذشته شمار افراد مثبت و مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در روستای کاریان جویم ۴۰ نفر بوده است.

او افزود: همچنین روز پنج شنبه نهم بهمن از مجموع ۶۷ نفر شمار مبتلایان جدید شهرستان لار به این بیماری ۱۵ نفر از آن‌ها مربوط به روستای کاریان جویم بود.

کاریان روستایی از توابع بخش جویم شهرستان لارستان در جنوب استان فارس و در مسیر راه لار – جهرم است که در ۱۱۵ کیلومتری شمال غربی لار و در ۸۲ کیلومتری جنوب شرقی جهرم واقع شده است.

بخش جویم با جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر و ۱۱ روستای دارای سکنه در فاصله حدود ۶۰ کیلومتری لارستان واقع شده است.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار