بستری بیماران کرونایی در درگز خراسان رضوی از سرگرفته شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: در پی رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا بستری بیماران کرونایی در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) درگز از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا سلیمی رئیس شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: هفته گذشته یک بیمار بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) درگز براثر ابتلا به کرونا فوت کرد و اکنون سه نفر نیز با تست مثبت پی. سی. آر در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری هستند.

او افزود: در حال حاضر به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا در درگز مجبور به راه اندازی مجدد بخش کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان پس از چهار هفته تعطیلی شده ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فعالیت‌های روزانه و صنفی همچنین استفاده از ماسک بی‌تفاوت شده‌اند به شکلی که ماسک گذاری در سطح شهر در مقایسه با قبل ۵۰ درصد کاهش یافته است.

سلیمی بیان کرد: پس از قرار گرفتن درگز در وضعیت زرد و آبی و فعالیت مجدد اصناف به ویژه تالار‌های عروسی رعایت فاصله گذاری اجتماعی به خصوص در نانوایی‌ها و مراسم عروسی مورد بی توجهی مردم قرار گرفت.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.