مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام مطرح کرد؛

برخورد با تخلفات حوزه آبی در استان ایلام

پوراحمد گفت: نیازمند تعامل بیشتر نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات حوزه آبی در استان ایلام هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام در دیدار با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان ایلام ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع آب استان گفت: شرکت آب منطقه‌ای ایلام علاوه بر وظیفه تامین آب در بخش‌های مختلف شرب، صنعت، کشاورزی و محیط زیست، برابر قانون توزیع عادلانه آب مسئول حفاظت و صیانت از منابع آب است که برای موفقیت در این امر نقش نیروی انتظامی بسیار پررنگ و تعیین کننده است.

او ادامه داد :تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها در واقع تعرض به حقوق عامه است و چه بسا خسارات جبران ناپذیری از حیث جانی و مالی به مردم وارد نماید که با اقدام پیشگیرانه میشود از آن جلوگیری بعمل آورد و این جز با همکاری همه ذیمدخلان بخصوص نیروی قدرتمند انتظامی محقق نخواهد شد.

پوراحمد در ادامه به مدیریت سیلاب در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود‌: با اقدام به موقع مدیریت بحران استان به ریاست استاندار محترم منجمله تخلیه بموقع مخازن سد‌ها و در نتیجه مهار روان آب‌ها از بروز خسارات سنگین به استان جلوگیری شد و این نمونه موفق یک کار تیمی با مدیریت واحد بود که در ایلام اتفاق افتاد.

او ضمن تشکر و قدردانی از همکاری موثر نیروی انتظامی در سنوات گذشته در برخورد با تخلفات حوزه آب بیان کرد: در حوزه حفاظت و بهره برداری تخلفاتی وجود دارد که نیازمند تعامل بیشتر نیروی انتظامی هستیم و توقع داریم بیش از پیش این همکاری در راستای پیشگیری از وقوع جرم محقق شود.

در ادامه سرهنگ القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام به اهمیت حوزه منابع آبی و تخلفات مربوط به آن اشاره نمود و عنوان کرد: نیروی انتظامی استان امادگی کامل دارد تا در برخورد با متخلفین و در راستای پیشگیری از هرگونه تخلف در حوزه آب برخورد قاطع نماید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.