لالیگای اسپانیا؛

بارسلونا _ اتلتیک بیلبائو/ شیر‌ها به دنبال فتح مجدد نیوکمپ، کاتالان‌ها در اندیشه انتقام

تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در چارچوب بازی‌های هفته بیست و یکم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات هفته بیست و یکم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا امشب به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.

کاتالان‌ها که در ۳ بازی قبلی خود به پیروزی رسیده‌ و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری را هم به دست آورده‌اند؛ اکنون با ۳۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارند و برای تصاحب صدر جدول که اکنون با ۴۷ امتیاز در اختیار اتلتیکو مادرید است، باید امتیازات لازم را از بازی‌های پیش رو کسب کنند و امیدوار به لغزش دیگر مدعیان باشند.

بارسلونا برای این دیدار بازیکنانی، چون جرارد پیکه، آنسو فاتی، فیلیپه کوتینیو و سرخیو بوسکتس را در اختیار ندارد.

در ۱۰ تقابل قبلی ۲ تیم، ۵ پیروزی سهم بارسلونا بوده، ۲ بازی با تساوی به پایان رسیده و اتلتیک بیلبائو هم ۳ بار حریف قدرتمندش را شکست داده است.


بیشتر بخوانید


اتلتیک بیلبائو که به تازگی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید را در فینال سوپرکاپ و کوپا دل ری شکست داده، امیدوار است بار دیگر بتواند نیوکمپ را فتح و شکستی دیگر به کاتالان‌ها تحمیل کند.

اتلتیک بیلبائو با ۲۴ امتیاز در رده دهم ایستاده، اما فارغ از شرایط این تیم در جدول، اتلتیک بیلبائو که به همراه رئال مادرید و بارسلونا جزء ۳ تیمی است که هیچ گاه به دسته پایین‌تر از لالیگا سقوط نکرده، همواره رقیب سرسختی برای آبی و اناری پوشان بوده و باید دید شاگردان کومان توانایی گرفتن انتقام از رقیب خود را دارند یا شیر‌ها بار دیگر کاتالان‌ها را در نیوکمپ به زانو در می‌آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار