تظاهرات دانش آموزان ایتالیایی علیه آموزش غیرحضوری

هزاران نفر از دانش آموزان در شهر‌های مختلف ایتالیا در اعتراض به آموزش غیر حضوری و به اصطلاح "مدارس ناامن" ازنظر بهداشتی، تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایت نوتیتسه، با توجه به همه گیری ویروس کرونا در ایتالیا و تصمیم دولت این کشور مبنی بر تعطیلی مدارس و آموزش غیرحضوری، دیروز هزاران نفر از دانش آموزان بیش از ۲۰ شهر مختلف ایتالیا از تورین، میلان، کاتانیا گرفته تا رم (پایتخت)، در اعتراض به برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس و درخواست از دولت این کشور به منظور در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای مدارس به اصطلاح امن ازنظر بهداشتی و شناسایی مناسب و صحیح شیوه‌های پیشگیری از همه گیری بیماری کووید-۱۹، تظاهرات کردند.

دانش آموزان پارچه نوشته‌هایی را با خود حمل می‌کردند که بر روی آن نوشته شده بود: بدون امنیت (بهداشتی) بر سر کلاس‌های درس هستیم.

این پایگاه اینترنتی نوشت: در واقع، در خیلی از شهرها، همراه با دانش آموزان، کارگران نیز که علیه سیاست‌های دولت درباره اداره کردن شرایط همه گیری ویروس کرونا انتقاد داشتند، تظاهرات کردند.

تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۸۷ هزار و ۸۵۸ تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار