برای جلوگیری از موج جدید کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی الزامی است

استاندار اصفهان گفت: افزایش بیماران سرپایی به معنای افزایش بستری و مرگ و میر است بنابراین برای جلوگیری از موج جدید بیماری کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی الزامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان در حاشیه برگزاری پنجاه و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: افزایش بیماران سرپایی به معنای افزایش بستری و مرگ و میر است بنابراین برای جلوگیری از موج جدید بیماری رعایت شیوه نامه های بهداشتی الزامی است.

او ادامه داد: برای ایام تعطیلات تمهیداتی برای مسافران، رونق کسب و کار، عدم شلوغی در بازار و خرید شب عید، نشاط و امید بیشتر برای مردم مطرح شده است.

استاندار اصفهان اظهارکرد: دستورالعمل تعطیلات نوروزی به زودی از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

او گفت: در شرایط خاصی که در برخی کشور‌ها ویروس کرونا جهش یافته مقررات ویژه‌ای برای سفر هموطنان به داخل ایران اندیشیده می‌شود تا به تسری بیماری منجر نشود.

رضایی افزود: در این جلسه از وضعیت ملتهب دنیا در خصوص کرونا و افزایش روز افزون در راستای بیماران سرپایی، بستری و فوتی گزارشی ارائه شده است.

او با بیان اینکه وضعیت ایران به لحاظ شیوع ویروس کرونا مطلوب است، ادامه داد:، اما در برخی استان‌ها سیر صعودی آرام از وضعیت بیماران سرپایی شاهد هستیم که امیدواریم این سیر هرچه سریع‌تر قطع شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان هنوز سیر صعودی مشاهده نمی‌شود که نشان دهنده فرهنگ بالای مردم استان است و استمرار آن مستلزم رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

او با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با فروکش شدن ویروس کرونا به روز‌های قبل از کرونا و نشاط و شادابی میان مردم بازگردیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.