فرماندار اسدآباد خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۶ طرح با۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار دردهه فجر

فرمانداراسدآباد گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۱۶۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال در دیارسیدجمال کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعیدکتابی فرمانداراسدآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر عنوان کرد: دهه فجر امسال ۱۶۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال در شهرستان کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد.

او با بیان اینکه این طرح ها در زمینه های کشاورزی،شهری،انرژی،حمل و نقل،مخابرات،روستایی و گردشگری هستند تصریح کرد:از ۱۶۶ طرح  ۱۵۴ پروژه به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی۱۲ طرح هم آغاز خواهد شد.

فرمانداراسدآباد همچنین ضمن اشاره به اینکه استاندار در یکی از روزهای دهه فجر در دیارسیدجمال حضور پیدا خواهد یافت:پس از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت روزافزون ایران اسلامی بودیم به طوریکه هم اکنون و علیرغم تحریم‌های ظالمانه کشور در مسیری رو به رشد قرار دارد.

کتابی در بخش دیگری از سخنانش به مصوبه مجلس در رابطه با لغو تحریم ها اشاره کرد و گفت:با هماهنگی دولت و مجلس این مصوبه با جدیت در حال پیگیری است.

فرماندار اسدآباد در ادامه بیان کرد:با تلاش دانشکده علوم پزشکی شهرستان تاکنون یک هزار و ۸۱۵ نمونه آزمایش سریع (رپیدتست) کرونا انجام گرفته و اکنون آزمایش کرونا در ۱۶ پایگاه روستایی و شهری شهرستان انجام می‌گیرد که در جای خود از شهرهای پیشرو استان اسـت.

کتابی با بیان اینکه از ده دیماه تاکنون فوتی ناشی از بیماری کرونا در شهرستان اسدآباد وجود نداشته است بیان کرد:نباید در وضعیت آبی، کرونا را تمام شده تلقی کنیم.

او همچنین از تشکیل ۶۵ تیم مراقبتی در سطح شهرستان خبر داد و گفت:پس از آغاز طرح شهید سلیمانی ۹۵ تیم حمایتی نیز شروع بکار کرده است.
فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سال آینده افزود:اسدآباد هم پتانسیل برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی و  نیمه الکترونیکی را دارد.

کتابی در بخش دیگری از سخنانش گفت: وضعیت امنیتی اسدآباد با همکاری شورای تأمین وضعیت مناسبی دارد و به لطف خدا مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

او  در رابطه با روز۲۲بهمن نیز گفت: طبق مصوبه ستاد استانی و کشوری کرونا امسال راهپیمایی نخواهیم داشت و در این روز باشکوه رژه خودرویی برگزار خواهد شد.

فرماندار اسدآباد در ادامه به لزوم دقت اصحاب رسانه در انتشار اخبار اشاره کرد و گفت: نباید تخریب را با انتقاد اشتباه بگیریم چرا که مرز مابین این دو بسیار ظریف است و نحوه عنوان کردن موضوع ممکن است برخی مواقع نتیجه ای عکس به بار آورد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.