دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی:

تحول‌خواهی نیاز تداوم انقلاب اسلامی است

شاکری گفت: جبهه تحول خواه قرار نیست مدل جدیدی در مقابل شورای ائتلاف انقلاب داشته باشد و همه نیروهای انقلاب در کنار هم هستند تا حماسه بزرگ را با این ائتلاف محقق کنند.

تحول‌خواهی نیاز تداوم انقلاب اسلامی استبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در نشست خبری جبهه تحول‌خواهان انقلابی که پیش از ظهر امروز برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نظام اسلامی اهمیت والایی برای مشارکت مردمی قائل است و این مشارکت مردمی باید سازماندهی شود. به دلیل نزدیکی که نیرو‌های انقلاب با یکدیگر داشتند، قالب‌هایی برای این سازماندهی طراحی کردند و به غیر از تقسیم‌بندی‌های حزبی، در قالب جبهه‌ها و ائتلاف‌ها نیز در راستای مطالبات مردم می‌کوشند.

وی افزود: سابقه جبهه تحول‌خواهان انقلابی به سال ۱۳۸۴ بازمی‌گردد و عنصر تحول خواهی برای ما اهمیت دارد و ما در اینکه نسبت به مکتب امام خمینی و اندیشه مقام معظم رهبری استوار باشیم، اشتراک نظر داریم و آن استواری و پایداری بر این اصول برقرار است، ولی نوآوری در روش عملیاتی ساختن این اندیشه‌ها وجود دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: رهبری معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بیان کردند که ما تا ابد به عنوان نظام انقلابی خواهیم بود و این نیاز به تحول خواهی دارد. اعضای این جبهه نیز بر عنصر تحول خواهی تاکید دارند. این تحول خواهی در مجلس و قوه قضائیه و سایر دستگاه‌ها وجود دارد و مشاهده می‌شود.

شاکری بیان کرد: قرار نیست این جبهه مدل جدیدی در مقابل شورای ائتلاف انقلاب داشته باشد و همه نیرو‌های انقلاب در کنار هم هستند تا حماسه بزرگ را با این ائتلاف محقق کنند. امیدواریم با این الگو در انتخابات ۱۴۰۰ این مسیر را ادامه دهیم.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار