پیام‌های دریافتی در دهم بهمن ماه؛

از مسدود شدن کارت اتباع خارجی تا پرداخت نشدن حق التدریس معلمان سال قبل و امسال

پیام‌های رسیده در تاریخ دهم بهمن ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

مسدود شدن کارت اتباع خارجی
سلام در این وضعیت کرونا به یک باره وبدون اطلاع قبلی کارت بانکی اتباع خارجی قطع کردن بی زحمت پیگیری کنید. ممنون


دانشگاه صنعت نفت
سلام. من دانشجوی دانشگاه صنعت نفت واحد اهوازم. این دانشگاه عضو صندوق رفاه دانشجویی نیست و دانشجو‌ها نمی‌توانند وام دانشجویی دریافت کنند. وام‌های خود دانشگاه هم در حد ۱۰۰ هزار تومان است. برای دانشگاهی با این مرتبه بالا اصلا خوب نیست. لطفا پیگیری کنید.


پایان نامه دانشجویان ارشد
با سلام و خسته نباشید. اینجانب دانشجوی ارشد دانشگاه زابل ساکن جنوب استان فارس هستم و ترم آینده فقط کار‌های آزمایشگاهی پایان نامه را دارم، ولی به خاطر شرایط همه گیری ویروس کرونا در کشور و کمبود امکانات در زابل استرس رفتن به دانشگاه را دارم و اگه می‌شد پایان نامه رو امسال اختیاری می‌کردند و به جای آن ۶ واحد درسی می‌دادند بهتر می‌شد. در ضمن مواد و محیط کشت نیز روز به روز گران می‌شود و دانشجویی مثل من که بیکار است از کجا میتواند هزینه یه پایان نامه رو فراهم کند و در آخر هم مدرک به هیچ دردی نمیخورد. لطفا با مسئولین وزارت علوم در خصوص شرایط این روز‌ها صحبت کنید و به فکر دانشجو باشند نه به فکر دانش بدون دانشجو.


برگشت پول واریزی از طرف سایپا
بعد از انصراف از ثبت نام خودرو‌های سایپا چرا پولی که به حساب سایپا ریخته شده بعداز دوماه به مشتری برمی‌گردد.


محسوب شدن مدرک تحصیلی
باسلام، وخسته نباشید لطفا درمورد ارتقا مدرک تحصیلی بازنشسته لشکری نظامی رسیدگی وپی گیری تا مدرک انان درسازمان تامین اجتماعی محاسبه گردد. باتشکر


عدم بروز رسانی سایت هواشناسی هرمزگان
سایت هواشناسی هرمزگان از تاریخ ۹۹/۱۰/۲۴ تا این لحظه در قسمت پیش بینی بروز رسانی نشده از آنجا که فعالیت‌های صیادی و کشاورزی نیازمند پیش بینی دقیق و بروز هواشناسی است تا از ایجاد خسارت‌های مالی و جانی جلوگیری بشه باید این سایت بصورت روزانه آپدیت شود.


زمین خواری وقطع درختان کاج
در کیلومتر ۱۹ جاده قدیم کرج. خیابان لطیف جباری. اقدام به دیوارکشی چند قطعه زمین وقطع درختان انجا کرده اند.


عدم پرداخت حق التدریس سال قبل و امسال
از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸تاکنون حق التدریس معلمان و اضافه کار بازنشستگان بعداز یک سال پرداخت شده است به این صورت که گفتند اسفند ماه خرداد ماه پرداخت نمی‌شود از حقوق فروردین و اردیبهشت ماه هم به صورت ۵۰درصد پرداخت شده است که، چون کلاس‌های غیر حضوری و مجازی بوده حقوق کامل پرداخت نمی‌شود و در حقیقت از سه ماه تدریس فقط یک ونیم ماه آن هم به صورت ۵۰درصد. به قول خودشان فقط ۴۰روز، واین ۴۰ روز هم علی الحساب ۵۰درصد دادند مابقی هم بعداً پرداخت می‌شود.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
التفات طاهریان
۱۴:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام حق تدرس معلمان شاغل و بازنشته را بعد از. یکسال 50 درصد اردیبهشت را دادند و می گویند اسفند ا فروردین و اردیبهشت را نمی دهیم .اگر هم بوهیم به صورت دقیقه ای می دهیم .هر 2 ساعت 35 دقیقه محاسبه می شود .لطفا پی گیری و رسیدگی شود .ممنون .
-
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
خداییش پیگیر حقوق مزایای نیروهای خدماتی آموزش پرورش باشیدوزیر خجالت میکشه نامی از نیروهای خدماتی ومشکلاتشون به زبان بیاره نیروهای خدماتی چرا باید باهمکاران 7 میلیون تفاوت حقوق داشته باشه بجای چند نفر کا رمیکنیم با مدرک کارشناسی با15 سال سابقه کار خانواده 4 نفری
-
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
می‌خواستم پیگیر تبدیل وضعیت نیرو‌های خدماتی به آموزشی آموزش و پرورش باشید
Iran (Islamic Republic of)
خ م
۲۰:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
با سلام وخدا قوت . با تشکر ازپی گیری پیام ومنعکس به مبادی ذیربط آن
آخرین اخبار