بیش از ۴۰۰ نفر از کارکنان بخش درمان مهاباد به کرونا مبتلا شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر از اعضای کارکنان درمانی فعال در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده‌اند.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به ابتلای ۴۰۳ نفر از کادر درمانی و بهداشتی و پرسنل مرکز بهداشت این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: تعداد ۲۶۱ نفر از کادر درمان، ۱۲۱ نفر از کادر بهداشتی، ۱۱ نفر از فوریت‌های پزشکی و ۱۱ نفر از پرسنل کادر شبکه به کرونا مبتلا شده‌اند.

بهزاد افزود: همه کادر درمانی مبتلا به کرونا در مهاباد بهبود یافته و خوشبختانه تاکنون این بیماری در هیچ یک از این افراد منجر به فوت نشده است.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان مهاباد تاکنون ۶ هزار و ۴۹۳ مورد مثبت کرونا شناسایی شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۷۳۱ نفر در مراکز غربالگری شناسایی شده و تعداد ۱ هزار و ۷۶۲ نفر نیز در بیمارستان این شهر شناسایی و بستری شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: کنترل شیوع بیماری کرونا نیاز به مشارکت و اتحاد همه اقشار مختلف جامعه دارد و همه در قبال سلامت خود و خانواده با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک مسئولیت دارند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.