همسر حاکم اماراتی:

محتوای درسی اسرائیل، کشتار اعراب را ترویج می‌کند

همسر حاکم شارجه امارات با اشاره به محتوای نامناسب کتاب‌های درسی رژیم صهیونیستی، درباره پیامد‌های ناگوار عادی‌سازی روابط با تل‌آویو هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عربی ۲۱، همسر حاکم شارجه می‌گوید محتوای درسی صهیونیست‌ها مروج کشتار اعراب و غصب سرزمین‌های آنهاست.

جواهر القاسمی، همسر شیخ سلطان القاسمی با انتقاد از نشست مجازی مشترک میان وزارت خانه‌های آموزش امارات و رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود آورد برنامه‌های درسی آنها، کشتار عرب و غصب سرزمین عرب را توصیه می‌کند.

همسر حاکم شارجه همچنین در پیام دیگری به معرفی یوآو گالانت، وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی پرداخت و نوشت وی ژنرال سابق ارتش بوده و در ترور حسن سلامه در بیروت در سال ۱۹۷۹ دست داشته است. حمله به اردوگاه آورگان فلسطینی در جنین به هدایت او صورت گرفت. حمله‌ای که به شهادت ده‌ها تن انجامید. به نوشته القاسمی، وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی بر جنایات ۱۹۹۶ قانا در لبنان نیز نظارت داشته است.

این اولین بار است که همسر حاکم شارجه به انتقاد از پیامد‌های سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی می‌پردازد این در حالیست که وی در زمان انعقاد توافق نامه ادعایی صلح میان ابوظبی و تل‌آویو اظهارنظری نکرده بود.

دولت‌های عربی امارات، بحرین، سودان و مراکش به تازگی روابط پیش از این پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند.

این در حالی است که طرح صلح عربی کشور‌های عربی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در گروِ بازگرداندن سرزمین‌های فلسطین بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و پذیرش یک دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت‌المقدس شرقی از سوی رژیم صهیونیستی می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار