بازرسی از مراکز عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی در شهرستان آبادان

کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از مراکز عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی در شهرستان آبادان بازرسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زینب جوانمردی، سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز از واحدهای عرضه و فروش تجهیزات و ملزومات پزشکی شهرستان توسط کارشناسان واحد تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان بازرسی بعمل آمد.

او افزود: در این بازرسی که به صورت سرزده از مراکز مذکور انجام شد، تمامی اقلام از جمله  اقلام سلامت محور مانند ماسک ها، دستکش ها،  محلول های ضد عفونی و ... از لحاظ کیفیت ، اصالت، قابلیت مصرف و رعایت قیمت ،بررسی گردیده ، موارد تخلف صورتجلسه شد و نتایج بازرسی صورت گرفته متعاقبا به اطلاع اتحادیه های مربوطه خواهد رسید.

جوانمردی اظهار داشت: طی بازرسی انجام شده ، تعدادی اقلام با تاریخ منقضی کشف و جمع آوری گردید.

او در ادامه افزود: برخی از این مراکز اقدام به فروش اقلام سلامت محور با قیمت نامتعارف کرده بودند که با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفت.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان گفت: در همین راستا شماره تلفن ۱۹۰ وزارت بهداشت و درمان آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان گرامی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.