۵ مورد از ترسناک‌ترین در‌های جهان +تصاویر

در سراسر دنیا در‌های مرموزی هستند که برای دهه‌ها بسته و مهر و موم شده اند و هیچ کسی هم دلیل آن را نمی‌داند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در سراسر دنیا در‌های مرموزی هستند که برای دهه‌ها بسته و مهر و موم شدند و هیچ کسی هم نمی‌داند چرا. اینگونه هم نیست که اصلا قابل بازکردن نباشند؛ اگر واقعا بخواهید به هر قیمتی در را باز کنید، می‌توانید با یک بولدوزر در را بشکنید. اما این در‌ها بسته شدند و کسی نمی‌تواند بازش کند. چون دلیلی منطقی، خطرناک و یا مرموز در پشت آن نهفته است. در‌هایی که برای باز شدن، نیاز به نوعی طلسم خاص دارند و یا خطری که در آن‌ها وجود دارد اجازه باز کردنش را به کسی نمی‌دهد. در این پست قصد داریم تا شما را با ترسناک‌ترین در‌های جهان آشنا کنیم.

۱. معبد طلایی پادمانا شوامی

۵ تا از ترسناک‌ترین در‌های جهان +تصاویر

این معبد در استان کِرالا هند قرار دارد و قدمتش به قرن هشتم برمی گردد. زیر این معبد، ۶ زیرزمین با ۶ در وجود دارد که مدت کوتاهی بعد از ساخت این معبد مهروموم شدند و کسی اجازه نداشت آن را باز کند؛ اما دولت هند اجازه باز کردن ۵ تای آن‌ها را داد تا بفهمند که چه چیزی در داخل آن قرار دارد.

این قضیه خیلی خبرساز شد و همه منتظر بودند تا ببیند چه چیزی در پشت این در‌های ترسناک وجود دارد. در‌ها باز شد و همه را شوکه کرد! آن‌ها چندین تن سکه طلا و جواهرات، مجسمه‌های طلایی و چیز‌های عجیبی مانند پوست نارگیل طلایی پیدا کردند و ارزش تمام آن‌ها چیزی حدود ۱ تریلیارد دلار بود.

اما خب همانطور که گفتیم، آن‌ها فقط ۵ در از ۶ در را باز کردند. خیلی از مردم می‌گویند که درِ ششم با یک نفرین محافظت می‌شود و این طلسم، بلای بسیار بدی را سر کسی که بخواهد در را باز کند می‌آورد. خیلی از افراد هم آن را باور کردند و گفتند که باید به آن احترام گذاشته شود و برای همین اجازه باز کردن در را ندادند.

اگرچه این طلسم قابل شکستن است. برای شکستن این طلسم، باید یک راهب دعایی مخصوص را بخواند. اما خب مشکل اینجاست که هیچ راهبی که در این دنیا باشد این دعا را بلد نیست و آن‌هایی هم که این دعا را بلد بودند از دنیا رفتند.


بیشتر بخوانید

۸ نکته رازآلود و مرموز در مورد بدن انسان که علم هم از توضیح آن‌ها عاجز مانده است


۲. بانف اسپرینگ هتل (Banff Spring Hotel)

۵ تا از ترسناک‌ترین در‌های جهان +تصاویر

این هتل در کانادا واقع شده است. در این هتل اتاقی وجود دارد که به دلیل اتفاقات عجیب و غریب و ترسناکی که در آن افتاده، مهروموم شده. این اتاق، اتاق ۸۷۳ است. در طول ۱۳۰ سال قدمت این هتل، افراد بسیار کمی در این اتاق اسکان داشتند و آن‌هایی که اسکان داشتند هم هرگز بیرون نرفتند.

پیشخدمت‌ها و مهمانان هتل از این اتاق به شدت می‌ترسیدند و بعضی وقت‌ها گفته می‌شد که آن‌ها شبح بچه ها، یک کارمند بسیار پیر هتل با چهره‌ای مهربان، یک پیشخدمت و یک عروس را دیدند.

قضیه این عروس به سال ۱۹۲۰ برمی گردد. این داستان از این قرار است که یک زوج جوان در روز عروسی خود، به این هتل می‌آیند و وقتی عروس در حال پایین آمدن از پله‌های طولانی این هتل بوده، لباس بلندش در زیر پایش گیر می‌کند و از پله می‌افتد و جانش را از دست می‌دهد. این عروس در همان اتاق ۸۷۳ اقامت داشته.

۵ تا از ترسناک‌ترین در‌های جهان +تصاویر

این در یکی از در‌های همان هتل است. اتاق ۸۷۵

اکثر ساکنان این اتاق گفته اند که آن‌ها به وسیله یک نیرو نامرئی از روی تخت به پایین پرتاب می‌شدند. پیشخدمت‌ها گفته اند که جای دست کوچک بچه‌ها روی سطوح مختلف دیدند و آن‌ها جای دست‌ها را تمیز کردند؛ اما فردای آن روز دوباره پدیدار شدند؛ در حالیکه هیچ بچه‌ای در آنجا ساکن نبوده.

به خاطر تمام این ماجراها، مسئولان هتل تصمیم می‌گیرند تا این اتاق را کاملا مخفی کنند. آن‌ها درِ این اتاق را با کاغذ دیواری و گچ می‌پوشانند تا هیچ کسی دیگر نتواند به داخل این اتاق برود.

۳. تاج محل

۵ تا از ترسناک‌ترین در‌های جهان +تصاویر

شماره بعدی ترسناک‌ترین در‌های جهان در تاج محل قرار دارد. شهرت تاج محل درباره عجیب بودنش، بر روی هیچ کسی پوشیده نیست. ساخت و ساز تاج محل در سال ۱۶۳۰ میلادی توسط “شاه جهان” برای یاد و خاطره همسرش “ممتاز محل” آغاز شد. ساخت تاج محل حدود ۲۲ سال طول کشید و ۲۲ هزار کارگر و هزار فیل و ۳۲ میلیون روپیه هزینه برای ساخت تاج محل استفاده شد.

اما خب رازی که در تاج محل زیبا نهفته است را شاید کسی نداند. این است که در‌ها و حفره‌هایی بودند که توسط آجر و سنگ از همان زمان شاه جهان مخفی شدند. دولت هند هم به سختی و محکمی اعلام کرده که این در‌ها هرگز باز نخواهند شد. اما خب چرا؟

گفتن دلیل آن کمی سخت است؛ چون شایعات زیادی وجود دارد و کسی نمی‌داند که حقیقت کدامشان است. بعضی‌ها می‌گویند که آنجا قبرستان بزرگان است و نباید مردگان را اذیت کرد. بعضی‌ها هم می‌گویند که این قسمت‌ها توسط شاه جهان ساخته نشده و در حقیقت یک معبد هندی است و داخل آن پر از طلا و الماس و گنجینه‌های گرانبهاست. اما خب تمام این‌ها شایعه‌ای بیش نیست و تا وقتی که در باز نشود هیچ چیزی ثابت نمی‌شود.

۴. چین شی هوانگ (Qin Shi Huang)

۵ تا از ترسناک‌ترین در‌های جهان +تصاویر

چین شی هوانگ اولین امپراطور چین بود و به ارتشی که دارد مشهور است. این مقبره ۲۰۸ سال قبل از میلاد در طول ۳۸ سال و به دست ۷۰۰ هزار کارگر ساخته شده و به طرز خیره کننده‌ای عظیم و بزرگ است و هنوز هم بعضی از نقاط این مقبره کشف نشده است؛ مخصوصا درِ آرامگاه امپراطور که هرگز باز نشده. چرا؟

می‌گویند دو دلیل برای این کار وجود دارد. یک اینکه باستان شناسان می‌گویند آنجا پر از تله‌های مختلف است. مانند کمان‌های حساس و یا دریاچه‌های اسیدی خطرناک. دوم اینکه از اگر با ماشین‌های مختلف و ربات داخل شوند، ترس این وجود دارد که میراث‌های گرانبهایی که وجود دارد را از بین ببرند. برای همین منتظر هستند تا بتوانند تکنولوژی لازم را بسازند و بعد وارد شوند.

۵. مجسمه ابوالهول

۵ تا از ترسناک‌ترین در‌های جهان +تصاویر

مجسمه ابوالهول آخرین شماره از ترسناک‌ترین در‌های جهان است. هر ساله عده زیادی از سراسر جهان به مصر می‌آیند تا مجسمه ابوالهول را ببینند. اما کمتر کسی از راز پایین آن‌ها باخبر است.

در زیر پای سمت چپ ابوالهول، دری دفن شده است که راهی به یک قسمت زیرزمینی است که هرگز باز نشده و به خانه اسناد معروف است. چون اسناد باستانی زیادی در آنجا نهفته است و حتی بعضی‌ها می‌گویند که سند‌هایی درباره قاره گمشده آتلانتیس هم در آنجا پیدا می‌شود.

اوایل عده‌ای می‌گفتند که این در وجود ندارد تا اینکه بعد از تحقیقات معلوم شد که وجود دارد؛ اما خب تا وقتی باز نشود نمی‌توانیم حقیقت را بفهمیم.

منبع:تن تاپ

انتهای پیام/

برچسب ها: ترسناک ترین ، عجایب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام.بعرض برسانم پشت این درها وگنجینه ها چیز ترسناکی وجود ندارد بجزگار توهم زا که وقتی درب یا گنجی بازمیشود گازی ازان متساعد میشود که درفرد توهم ایجاد میکند واشکال مختلف مثل جن ومار و.... رامیبیند، وواقعا علوم انزمان قابل ستایش است. وهمچنین تعدادی تله خطرناک که فقط افراد خبره میتوانن این دربها ومکانهای به ظاهرعجیب را رمزگشایی کنن.وبازکردن ان توسط یک شخص عادی بسیارخطرناک است.پس سعی کنید هردر ویا بسته مشکوکی رابازنکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
خیلی عجیبه☹☹☹
اما بسیار عالی لذت بردم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نام
۱۱:۰۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
ممکنه روح و غیره به ما کاری نداشته باشن ولی اینم ممکنه میکروب هایی در جاهای به خصوصی باشه که باعث ایجاد توهم و ترس تا سرحد مرگ وجود داشته باشه که بر روی مغز ناثیر دارن. میکروب هایی که هنوز کشف نشدن، پس احتیاط شرط عقل هست..
Iran (Islamic Republic of)
روشا رحیم آبادی
۱۰:۴۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
الان میشه یکی به من بگه چیش ترس داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۲۲:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
ترس نداشت که
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۲۱:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
من یادمه تو یک ویدیو دیدم در ششم یکی میخواست باز کنه گفتن چند تا مار سمی ریخت روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
تو یکی روستایی افغانستان اسمش سه کوه است تو شمال افغانستان تو همن کوه ها یک دره بزرگ است کی هیچ کسی بازه نکرده زمانی دولت افغانستان حاکمیت داشت آمریکایی ها رفتن هر کاری کردن نتوانستن بازه کنند الان آن منطقه زیری دستی طالبان است
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۲۰:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
خداوند مهربان همه را کمک میکند که به ارزوهایشان برسند (بر محمد و احل او درود فرستید.).
Iran (Islamic Republic of)
Kavi
۲۰:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
در مورد معبد طلایی تو چند برنامه ی تلویزیونی دیگه هم همینارو میگفتن باید جالب باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
خیلی خوب میشه اگه با توجه به پیشرفت علم ما هم خودمون رو بروز رسانی کنیم مثل آدم های خرافاتی گذشته فکر نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
خوب بود
United States of America
نیان
۱۹:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
به نظرم همش یه داستان تخیلیه آخه طلسم دیگه چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
ترسناک ترین در دنیا . در پراید هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
درب
Iran (Islamic Republic of)
بانام
۱۷:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
درب انباری خونه ما هم خیلی مخوفه. جهیزیه خواهرم توشه اگه کسی نزدیکش بشه با خشم دمپایی روبرو میشه. حرف صد میلیون جهازه
Iran (Islamic Republic of)
صباغی
۱۷:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
باسلام وجود طلسم راقبول دارم ولی در ایران علم وکتب مربوط به این قضیه وعلوم غریبه را اجازه آموزش وتحقیق وتفحص وانتشار نمیدهند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۶:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
طلسم واقعیت داره وهست همنطور که درقران اومده از جن وانس صحبت شده وبرای حفاظت از میراث شون این طلسم ها روگذاشتن مخصوصان داخل اهرام ثلاثه مصر که پره از اشرفی طلا مجسمس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
از همین چیزا هستش که رمال ها پول الکی در میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
واقعا که
ادم باید باید با عقل خودش براساس عقلی که دارد حرف بزنه واقعا طلسم چیه آخه چه زودباور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
دره طلسم شده نداریم بابا یه مشت افکار اشتباهه که دارن اگه میتونستم و خودم میرفتم باز میکردم و قطعا چیزی نیست جز خرطو پرت و سایل دیگه مثله انباری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
مزخرفات تمامی ندارد فقط همه میگن گفتند و هیچکس خودش ندیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
این مطالب واقعیه یا تخیلی هستن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
تمام درها باز شده به جز در ۸۷۳ چون به کار کسی نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
درب حاجات از همه درب ها مهمتر هست. خدایا حاجت همه رو بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
ادم باید تلاش کنه تا به هدفش برسد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۳۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
درهای جهنم از همه درها وحشتناک تره بلابدور که همون دم درش اهل جهنم به خودشون میگن ای کاش از مادر متولد نشده بودیم ای کاش خاک صحراهای روی کره زمین بودیم خداوند جل جلاله نصیب و قسمت هیچ انسان مومنی نکنه خداوند آخر عاقبتمان را ختم به خیر کند انشاءالله آمین یا رب العالمین .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
از نظر من درباره معبد طلایی پادمانا الکیه اصلا طلسم وجود نداره در دنیا این نظر بنده میباشد و درباره اتاق ۸۷۳ نظر خاصی ندارم با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
گندم
۱۰:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
خیلی مطلب جالبی بود اما کاش اینم مینوشتید ترسناکترین درها درهای اقتصادی ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
موافقم اصلا قابل پیش بینی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
ترسناک ترین در دره پاستور هستش که هر وقت دریا میگن نگران نباشید یه برای سر مردم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
افرین همین دره سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۳:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
مجسمه ابوالهل یه بار جابه جاش کرذن پس قضیه در چرت و پرته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
جالب بود از اینجور مطالب بیشتر بزارید