لزوم برخورد با مخلان امنیت بهداشتی مردم

فرماندار بهبهان گفت: برای پیشگیری و جلوگیری از افزایش آمار کرونا در خوزستان باید برخورد‌های لازم با مخلان امنیت مردم انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی اصل، فرماندار بهبهان در بیست سومین نشست مبارزه با کرونا این شهرستان گفت: لازم است هر کجا رفتاری مبنی بر به خطر افتادن بهداشت مردم مشاهده شود، برخورد‌های لازم انجام بگیرد.

او با اشاره به وضعیت نامناسب بهداشت در نانوایی‌های بهبهان با توجه به بیماری کرونا افزود: اقدامات سختگیرانه در این محل‌ها باید افزایش یابد، زیرا ممکن است موج سوم شیوع ویروس کرونا (به دلیل شناسایی گونه‌های ویروس جدید در انگلیس و برزیل) «خطرناک تر» از پیک‌های قبل باشد.

زمانی بیان کرد: گرچه بر اساس دستورات ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیلی آرمستان‌ها مصوب شده نیست، اما اگر به نتیجه‌ای دست یافتیم که بازگشایی این محل‌ها موجب افزایش آمار کرونا شده باشد، مجبور به تعطیلی (با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا) هستیم؛ همچنین مسئله تالار‌ها و رعایت نشدن بهداشت در این مکان تبدیل به معضلی گشته و باید نظارت بر تالار‌های عروسی افزایش یابد.

قدرت الله شکری نژاد، رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان نیز در این نشست با اشاره به افزایش افراد کرونایی در این شهرستان از ۲۰ مورد به ۳۵ مورد گفت: با توجه به نزدیکی و مروادات و ارتباطات روستا‌های بهبهان اگر که کرونایی ها در این محل‌ها افزایش یابند، تبدیل به فاجعه خواهد شد؛ ضمن آنکه می‌توان از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان برای جلوگیری از برگزاری مراسمات استفاده کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.