ترامپ حزب جمهوریخواه را ترک نمی‌کند

ستاد انتخاباتی ترامپ خبر ترک حزب جمهوریخواه از سوی او را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، هفته گذشته وال استریت ژورنال به نقل از منابع موثق گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در حال مذاکره با همکاران خود در مورد تشکیل یک حزب سیاسی جدید به نام «حزب وطن پرست» است. او پیش از این درباره احتمال نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ گفته بود. 

جیسون میلر، سخنگوی ترامپ در پیامی گفت ما از این تلاش پشتیبانی نمی‌کنیم، هیچ کاری با آن نداریم و فقط از طریق گزارش عمومی از آن اطلاع داریم.

میلر گفت رئیس جمهور سابق متعهد به انتخاب مجدد جمهوریخواهان در انتخابات آینده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ نیز اعلام کرد رئیس جمهور سابق قصد ندارد از حزب جمهوریخواه برای تشکیل یک حزب جدید جدا شود.

دونالد ترامپ پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ اعلام کرد ممکن است در سال ۲۰۲۴ کاندیدای ریاست جمهوری شود.

شایعات در مورد بازگشت احتمالی ترامپ در روز‌های منتهی به مراسم تحلیف جو بایدن شدت گرفت، به طوری که رسانه‌ها گزارش دادند این تاجر سیاستمدار به دنبال تشکیل حزب خود است، زیرا از اینکه برخی از جمهوریخواهان از ادعای او در مورد تقلب دموکرات‌ها در انتخابات حمایت نکردند، ناراحت است.

گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که ترامپ کنار می‌رود و اجازه می‌دهد خون تازه‌ای در رگ انتخابات جاری شود. این صحت داشته باشد یا خیر، سرنوشت او اکنون در دست سنای آمریکاست، زیرا او برای دومین دادگاه استیضاح خود آماده می‌شود. جلسه دادگاه قرار است در ۹ فوریه آغاز شود. برای محکومیت او اکثریت دوسوم لازم است. سناتور‌ها همچنین ممکن است در مورد منع حضور مجدد ترامپ در مناصب عمومی رای دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار