صدور حکم متخلفان پرونده ویلموتس در دادسرا و احتمال تعویق انتخابات فدراسیون

پرونده متخلفان عقد قرارداد با ویلموتس سرمربی بلژیکی و سابق تیم ملی فوتبال در دادسرا مشغول بررسی است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق قوانین فیفا در صورتی که افراد نامزد در انتخابات فدراسیون فوتبال با حکم قضایی و سابقه محکومیت روبرو شوند نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند.

پرونده متخلفان عقد قرارداد با ویلموتس در حال حاضر در دادسراست و تحقیقات لازم از سوی سازمان بازرسی انجام شده است و در صورت صدور حکم انتخابات فدراسیون فوتبال به تعویق می‌افتد.


بیشتر بخوانید


غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال به زودی برگزار خواهد شد و بنا است افرادی که در پرونده ویلموتس نقش داشتند دوباره برای ریاست و هیئت رئیسه نامزد می‌شوند و آیا قوه قضاییه تا قبل از انتخابات در این مورد تصمیمی برای رسیدگی دارد و آخرین جزئیات پرونده اظهار کرد: پرونده به دادسرا ارسال شده و گزارش‌هایی از سمت سازمان بازرسی واصل شده و هنوز در دادسرا است و درباره ثبت نام این‌ افراد در هیئت رئیسه مرجع مشخص و بررسی صلاحیت وجود دارد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه مستقلا درباره این افراد مداخله نمی‌کند و ما صرفا درباره افرادی که از ما استعلام شود نتیجه را می‌گوییم، اما خودمان در انتخابات فدراسیون‌ها مداخله‌ای نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
fariba
۱۹:۳۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام

مرسی

بابت اطلاعات

خوبتون
آخرین اخبار