استاندار اردبیل:

موج جدید کرونا را باید در اردبیل مدیریت کنیم

استاندار اردبیل گفت: احتمال خود نمایی موج جدیدی از کرونا در فصل سرد وجود دارد باید این موج را با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مدیریت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه کارگروه تبلیغات مدیریت کرونا گفت: به محض تست مثبت نمونه جدید کرونا در بیمارستان باید اطرافیان و خانواده‌های فرد در همان روز مورد آزمایش قرار گیرد و جواب تست در اختیار کادر درمان قرار گیرد.

او با بیان اینکه با تشخیص کادر درمان افراد باید در بیمارستان یا منزل قرنطینه شود افزود: باید با آموزش‌های لازم از شیوع پیک جدید کرونا پیشگیری کنیم تا زمان فصل سرما سپری شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: اگر همه مردم و مسوولان با وحدت رویه و رعایت اصول بهداشتی آموزش‌های کمیته تبلیغات را مورد توجه قرار دهند خسارات وارده در پیک‌های گذشته را تجربه نخواهیم کرد.

بهنام جو با بیان اینکه مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند تصریح کرد: اگر مردم فاصله اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی را در اماکن عمومی، مراکز خرید، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها رعایت کنند دیگر مجبور به اعمال محدودیت‌های شدید نخواهیم بود.

او تاکید کرد: نباید کرونا را تمام شده تلقی کنیم بلکه با توجه به روابط اجتماعی، کاهش دور همی ها، رعایت فواصل اجتماعی و استفاده از ماسک در همه شرایط زمان را برای تولید انبوه واکسن مدیریت کنیم.

استاندار اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی و جدی گرفتن موج جدید این بیماری که وضعیت شکننده دارد بتوانیم تا اخر تابستان از شر این ویروس خلاص شویم.

بهنام جو گفت: تبلیغات محیطی از سوی کارگروه تبلیغات به شیوه‌های مختلف انجام می‌شود و مردم و مسوولان در محل زندگی، محل کار و مراکز عمومی با رعایت این آموزش‌ها و تبلیغات می‌توانند کادر درمان و عوامل ستاد کرونا را کمک کنند تا شاهد عواقب ناخوشایند این وضعیت نشویم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.