معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت ایلام خبر داد؛

هشدار جدی به محتکرین ودلالان مایحتاج عمومی

عبدخانی از هشدار جدی به محتکرین و دلالان مایحتاج عمومی خبر داد و گفت : نظارت بر انبار‌ها , فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای، خوار بارفروشان بطور جدی تشدید می شود.

عزت اله عبدخانی معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : بنا به تاکید دادستان عمومی انقلاب مرکز استان و در راستای اجرای مصوبات کارگروه نظارت بر مایحتاج عمومی وستاد تنظیم بازار استان, نظارت بر انبار‌ها و مراکز پخش عمده و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای، خوار بارفروشان و سوپر مارکت‌ها بطور جدی تشدید شد.

عبدخانی با اشاره به همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاه‌های امنیتی و نظارتی، تعزیزات حکومتی، فرمانداری، اطلاعات سپاه، بسیج اصناف، پلیس امنیت اقتصادی، اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف با بازرسان سازمان صمت افزود : درصورت کشف انبار‌هایی که در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده و عدم اعلام موجودی کالا ,علاوه بر ضبط وتوقیف اقلام ، مشمول جریمه احتکار و پلمب شده و به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

او از مردم شریف استان خواست درصورت مشاهده انبار‌ها و مراکز غیر مجاز بلافاصله از طریق ستاد خبری ۱۲۴ بازرسی صمت مراتب را گزارش تا در کمترین زمان ممکن برخورد قانونی گردد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.