بیش از ۸۳ درصد درآمد‌های مصوب آذربایجان‌شرقی تحقق یافت

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی از افزایش درآمد‌های وصولی استان آذربایجان‌شرقی در مدت سپری شده از امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  عباس‌زاده مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی از افزایش درآمد‌های وصولی استان آذربایجان‌شرقی در مدت سپری شده از امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: ۸۳.۳ درصد درآمد‌های مصوب استان امسال محقق شده است.

 عباس‌زاده گفت:امسال میزان درآمد‌های مصوب آذربایجان شرقی  چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این رقم تحقق یافته است.

او افزود: امسال همچنین سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از درآمد‌های مالیاتی محقق شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد افزایش داشته است.

او گفت: ۱۱ طرح سرمایه‌گذاری به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲هزار و ۵۰۰ نفر آماده ارائه به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

عباس زاده با بیان اینکه معرفی توانمندی ها، مزیت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار برای جذب سرمایه گذاران است،گفت: امسال ۴۴۴ هزار دلار سرمایه گذاری در قالب ۲ طرح توسط سرمایه گذاران خارجی در استان انجام شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.