نظری در تذکر پیش از دستور:

بودجه ۱۴۰۰ رویایی بسته شده است

عضو شورای شهر تهران گفت: عملکرد بودجه غیرشفاف است و بودجه‌ای که تخصیص یافته در محل خود هزینه نمی‌شود و این انحراف بودجه به شورا گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر اظهار کرد: به نظر می‌رسد تا به امروز تحقق درآمد بودجه سال ۹۹ نسبت به پیش بینی اولیه کمتر بوده و باید در تصویب بودجه، چراغ راه ما باشد.

وی افزود: همچنین عملکرد بودجه غیرشفاف است و بودجه‌ای که تخصیص یافته در محل بودجه هزینه نمی‌شود و این انحراف بودجه هم به شورا گزارش نشده است.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ رویایی بسته شده و به نظر من این بودجه محقق نخواهد شد. به همین دلیل تقاضا دارم اعضا یا بودجه را رد کنند یا اینکه بودجه‌ریزی عملیاتی مشخص کنند.

وی گفت: سرفصل بودجه ورزش همگانی از بودجه حذف شده و در پیش بینی بودجه مصوبات شورا و برنامه‌های اولویت محور مشخص نشده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: البته در نحوه کسب درآمد در بعضی موارد شفافیت وجود ندارد و چند ماه پیش شورا لیستی از اموال شهرداری را منتشر کرد که امکان فروخته شدن دارد، اما تنها یک ملک که متعلق به خانه شهرداران بوده  خریدار و مبلغ آن مشخص نیست فروخته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار