مادورو: شرکت نفت و گاز دولتی ونزوئلا مورد حمله تروریستی قرار گرفت

رئیس جمهور ونزوئلا از حمله تروریستی به خط لوله گاز شرکت دولتی نفت و گاز این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان   به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس جمهور ونزوئلا از حمله به خط لوله گاز شرکت دولتی نفت و گاز PDVS که منجر به آتش سوزی بزرگ تأسیسات در ایالت آنزواتوئی در شمال شرقی این کشور شد، خبر داد و آن را محکوم کرد.

نیکولاس مادورو روز شنبه اعلام کرد این آتش سوزی تلفات یا مجروحی نداشته است و کارگران موفق به قطع زود هنگام نشت گاز شده اند. او در سخنرانی روز شنبه خود که از طریق یوتیوب پخش شد، گفت امروز به یک خط از لوله گاز شرقی حمله تروریستی شد، که آتش سوزی بزرگی را موجب گشت، اما در حال حاضر آتش سوزی توسط نیرو‌های ما  تحت کنترل است. دولت ونزوئلا یک فیلم از آتش سوزی در خطوط گاز خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

مادورو بار‌ها آمریکا را به سازماندهی حملات به مراکز ارتباطی، انرژی و نفت و گاز در ونزوئلا متهم کرده است. به گفته رئیس جمهور ونزوئلا تحریم‌های غرب علیه کاراکاس و هدف قرار دادن شرکت دولتی نفت و گاز Petroleos de Venezuela) PDVS ) و شرکت‌های تابعه آن تلاشی برای توقیف دارایی‌های خارجی آن و جلوگیری از انجام معاملات این شرکت است.

آمریکا از سال ۲۰۱۸ و پیروزی مجدد مادورو در انتخابات ونزوئلا دولت او را غیر قانونی اعلام کرده و به حمایت از خوان گوایدو، سردسته مخالفان این کشور پرداخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار