لیگ بسکتبال NBA / پیروزی لیکرز با دبل پادشاه/ برد نتس در شب کم نقش هاردن

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز (یکشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، بروکلین نتس مقابل میامی هیت قرار گرفت. در این بازی تیم نتس توانست با درخشش دورانت ۱۱۲۸ بر ۱۲۴ از سد میامی هیت عبور کند و دهمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

در این دیدار بام آدبایو با کسب ۴۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۹ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم کوین دورانت با کسب ۳۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود و نقش مهمی در پیروزی تیم خود داشت.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز، لس آنجلس لیکرز به مصاف شیکاگوبولز رفت. در این دیدار که به وقت‌های اضافه کشیده شد لیکرز موفق شد با نتیجه ١۰۱ بر ۹۰ شیکاگو بولز را از پیش رو بردارد. لیکرز با پیروزی در این دیدار سیزدهمین پیروزی خود را به دست آورد و صدر نشین ماند.

لبران جیمز با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۶ پاس منجر به گل دبل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. آنتونی دیویس هم با کسب ۳۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس گل نقش مهمی در پیروزی تیم خود داشت. در مقابل زک لاوین با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتیجه دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • فیلادلفیا ۱۱۴ – ۱۱۰ دیترویت پیستونز
  • بروکلین نتس ۱۲۸ – ۱۲۴ میامی هیت
  • نیو اورلینز پلیکانز ۱۱۰ – ۱۲۰ مینه‌سوتا تیمبرولوز
  • گلدن استیت واریرز ۱۰۸ – ۱۲۷ یوتاجاز
  • لس آنجلس لیکرز ۱۰۱ – ۹۰ شیکاگو بولز
  • هیوستون راکتس ۱۳۳ – ۱۰۸ دالاس ماوریکس
  • دنورناگتس ۱۲۰ – ۱۱۲ فینیکس سانز

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار