اظهار نظر جالب سرمربی تیم ملی درباره ورود «برادران خادم» و «دبیر» به مسائل فنی

غلامرضا محمدی معتقد است رئیس فدراسیونی که از جنس کشتی باشد نمی‌تواند در مسائل فنی ورود پیدا نکند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره این سوال که رابطه کادر فنی با رئیس فدراسیون چگونه است، گفت: من نکته‌ای را بدون تعارف عرض کنم، وقتی رئیس فدراسیونی از جنس کشتی باشد نمی‌تواند در مسائل فنی ورود پیدا نکند، این یک واقعیت است چه رسول خادم، چه امیرضا خادم و چه علیرضا دبیر که الان رئیس فدراسیون است از قهرمانان جهان و المپیک هستند و به لحاظ فنی صاحب نظر می‌باشند. دبیر خودش قهرمان المپیک و جهان است و تجربه مدیرتی خوبی دارد، ما جلسات متعددی را در کنار محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی و اعضای کادر فنی با رئیس فدراسیون داریم، بحث‌های مختلفی صورت می‌گیرد، اما هدف یکی است و همه ما به دنبال موفقیت کشتی هستیم.

وی درباره علت دعوت از چند کشتی گیر دیگر به اردوی سوم مثل احمد بذری و ارشک محبی گفت: مطمئناً یک جا‌هایی ما باید به کشتی گیران مان تلنگر بزنیم، هم به کشتی گیران جوان و هم باتجربه که حضور در اردوی تیم ملی برای شان یکنواخت نشود. دوست داریم کشتی گیران در اردو‌ها روند رو به رشدی داشته باشند و کادر فنی هم این را احساس کند.

دارنده ۲ مدال نقره جهان در خصوص اینکه تیم ملی در جام دانکلوف شرکت خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: دعوت نامه از کشور‌های مختلف برای ما ارسال می‌شود، ولی این یک واقعیت است که ما نمی‌توانیم در همه تورنمنت‌ها حضور داشته باشیم. حضور ما باید هدفمند و طبق زمان مشخص باشد. تورنمنت اوکراین و جام رنکینگ دار ایتالیا که یکی اوایل اسفند و دیگری اواسط اسفند ماه برگزار می‌شود را به فدراسیون پیشنهاد دادیم. ما باید اردو‌های مان را شروع می‌کردیم و حداقل نیاز به ۴ اردو بود که بچه‌ها به شرایط مناسب روحی و جسمی برسند. ما شرایط خودمان را می‌سنجیم و در تورنمنت‌هایی که می‌تواند مفید باشد، شرکت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که همراه رئیس فدراسیون به استان لرستان رفته بود، درباره این سفر گفت: قطعاً حضور دبیر به صورت میدانی در استان‌ها اثرات مثبتی را خواهد داشت و این در سراسر کشور اتفاق می‌افتد و لرستان هم از این قاعده مستثنی نیست. در این سفر من هم کنارش بودم و ما میزبان دبیر بودیم. هرچند دبیر خودش متولی ورزش اول کشور است. حضور او اثرات خوب برای کشتی لرستان در آینده خواهد داشت و شور و هیجان در کشتی استان ایجاد کرد. اگر دبیر و من و همه کسانی که کشتی را دوست دارند، مطالبه‌ای دارند این مطالبه شخصی نیست و فقط برای کشتی است و انتظار می‌رود همه مسئولان به کشتی ورزش پرافتخارمان کمک کنند.

دارنده ۲ مدال برنز جهان خاطرنشان کرد: علیرضا دبیر از جنس کشتی است، برای همین به لحاظ فنی هم از نظرات مشورتی ایشان استفاده می‌کنیم در کشتی فرنگی نیز حمید سوریان با محمد بنا در ارتباط هستند، ضمن اینکه ارتباط کادر فنی فرنگی و آزاد بسیار صمیمانه و دوستانه است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
شیر مرد لرستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
موفق باشید انشاالله
آخرین اخبار