طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا پایان بهمن ماه تمدید شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری، از تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا پایان بهمن ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ ایرج حسین پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در راستای تدابیر ابلاغی در خصوص ترخیص سریعتر موتورسیکلت‌های توقیفی و تحویل این موتورسیکلت‌ها به صاحبانشان، جهت جلوگیری از ضرور و زیان اموال عمومی و رفع مشکل انباشت موتورسیکلت‌های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه، دستورالعملی در این خصوص تهیه و جهت اجرا به پلیس راهور استان‌ها ابلاغ شده است.

او افزود: براساس این دستورالعمل، مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی می‌توانند تا پایان بهمن ماه ۹۹ با همراه داشتن کارت ملی خود و اسناد موتورسیکلت به پلیس +۱۰ و یا برنامه کاربردی «پلیس من» و در صورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص موتورسیکلت خود را ثبت و تسلیم مرجع خواهان کنند.


بیشتر بخوانید


حسین پور در ادامه به ضرورت ارائه مدارک مورد نیاز جهت ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی اشاره و اضافه کرد: علاوه برحضور مالک یا متصرف قانونی، ارائه مدارک موتورسیکلت شامل سند مالکیت (برگ سبز)، کارت موتورسیکلت، سند کارخانه سازنده و بیمه نامه شخص ثالث الزامی است.

او ادامه داد: با عنایت به اینکه برابر قانون، سن مجاز برای تردد موتورسیکلت هشت سال است، لذا دارا بودن شرط سنی برای ترخیص این گونه موتورسیکلت‌ها الزامی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار