ششمین کاروان نظامی آمریکا طی یک روز در عراق هدف حمله قرار گرفت

برخی منابع عراقی گزارش دادند که ششمین کاروان نظامی آمریکا در این کشور طی یک روز هدف حمله قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع عراقی گزارش دادند که یک کاروان پشتیبانی آمریکا در استان «صلاح‌الدین» هدف قرار گرفته است.

شبکه المسیره می‌گوید این ششمین کاروان نظامی آمریکاست که امروز در عراق هدف حمله قرار می‌گیرد.

ساعاتی پیش رسانه عراقی صابرین نیوز این‌بار از پنجمین حمله به کاروان لجستیکی  آمریکا این‌بار در نزدیکی بغداد، پایتخت عراق خبر داد.

در حالی که پیش از این ۲ کاروان لجستیکی ارتش تروریستی آمریکا در استان‌های «بابل» در مرکز و «دیوانیه» در جنوب عراق هدف حمله قرار گرفتند، صابرین نیوز خبر داد کاروان نظامی دیگر آمریکا در منطقه ابوغریب در غرب شهر بغداد هدف حمله قرار گرفته است.

شبکه المسیره ظهر امروز اعلام کرد یک کاروان آمریکایی که حاوی ۱۸ کانتینر بود در ناصریه هدف حمله قرار گرفت و ۵ عدد از آن‌ها به شکل کامل منهدم شدند.

روز گذشته (پنجشنبه) وقوع دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد، پایتخت عراق بیش از ۱۰۰ کشته و ۷۴ مجروح برجای گذاشت که موج محکومیت‌های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی را به همراه داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
reza
۱۰:۳۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
1)ارتش سنتکام آمریکا در خاک عراق چه؟ میکند؟.....
2)مرزهای بین المللی تعریف شده از طرف سازمان ملل که به ""میل""مرزی معروفند مرزهای قانونی کشور آمریکا را تا کجا کشیده؟ وتعریف کرده است؟......
3)اگر کشور عراق با هواپیمای بدون سرنشین ژنرال عالیرتبه ارتش آمریکا را در خاک آمریکا ترور میکرد آمریکا با کشور عراق چه؟ میکرد؟ به والله قسم خاک کشور عراق را با تمام متحدانش شب و روز بمباران میکرد تا نسل عراقی منقطع گردد......آمریکا بسیار خوش شانس است که عراقی ها که غیرت خون عرب در رگهایشان می جوشد تا بحال با اینکه دولت و مجلس نمایندگان عراق خروج ارتش سنتکام آمریکا را بارها و بارها بطور رسمی و علنی و تلویحی خواستار شده اند باز ملت شهیدپرور عراقی نسبت به خون جاویدالاثر شهیدابومهدی المهندس و یارانش دست به اقدامات خشونت آمیز علیه حضور غیر قانونی نیروهای آمریکائی (غاصب و اشغالگر) و پایگاه های آنان نزده اند در حالی که طبق دین اسلام و حکم قرآن کریم حق قصاص خون شهیدان عراقی برای دولت و ملت عراق همچنان محفوظ است.......چه بسا تمام این قبیل حملات از طرف پسمانده های داعش نباشد که خود را از حمایت های آمریکا و متحدانش نا امید و ماءیوس شده می بینند........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
حضور نظامی آمریکا در هرکشور به اشاعه تروریست منجر میشود و آمریکا هرکجا حضور دارد ناامنی در آنجا موج میزند .
آخرین اخبار