شهروندخبرنگار آذربایجان شرقی؛

کرونا در کمین تیوب سواران مسیر مرند به تبریز + فیلم

ازدحام مردم برای تیوب سواری در مسیر مرند به تبریز حجم ترافیکی بوجود آورده که در این روز‌های کرونایی جای تامل دارد.

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک سال است که از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و این بیماری دغدغه افراد جامعه شده است. در این مدت شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار و در برخی موارد شاهد بهبود یافتن عزیزانمان از این بیماری بودیم. ولی این اتفاقات تلخ و ناگوار در برخی از افراد مانع از رفتن به مراکز گردشگری و تفریحی نشد و چنان در شادی‌ها غرق شدند که عواقب خطرناک این ویروس را فراموش کردند.

حالا شهروند خبرنگار ما از این ازدحام جمعیت در راه مرند تبریز برای اسکی بازی با تیوب فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

متن پیام شهروندخبرنگار

الان ترافیک نیم ساعت است در ترافیک هستیم پلیس راه مرند تبریز ازدحام جمعیت برای اسکی با تیوپ، البته دیر متوجه شدم که از اول فیلم بگیرم درست چسبیده به ساختمان پلیس راه این حجم از ترافیک تو جاده ترانزیتی و اوج کرونا واقعا جای تأسف دارد.

منبع:شهروندخبرنگار- آذربایجان شرقی


بیشتر بخوانید:


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
ما ایرانی ها مردمانی واقعا عجیب هستیم.قدیما موقع بمباران شهرها بجای رفتن به پناهگاه،میرفتیم پشت بام تا ببینیم بمب و موشک به کجا خورده.وقتی چیزی را بصورت صف باید بخریم،کلا روبروی در مغازه تجمع میکنیم.وقتی چیزی گرون میشه میریم مقدار خیلی زیادی ازش انبار میکنیم.همه دانشمندیم.از سوال کردن واقعا بی نیاز هستیم.همه دکتر-همه مرجع تقلید-همه شیمیدان-همه ریاضیدان-همه پژوهشگر.
آخرین اخبار