سرمربی تیم فوتبال سایپا:

برخی از تیم‌ها مدام بیانیه می‌دهند /برای بازی مقابل استقلال دغدغه‌ای نداریم

صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برخی از تیم‌ها از داوری ضرر کرده و در این زمینه بار‌ها بیانیه داده‌اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برخی از تیم‌ها از داوری ضرر کرده‌اند و مدام در این زمینه بیانیه می‌دهند. اعضای هیئت مدیره و سرمربی آن‌ها مصاحبه می‌کنند و این روی داور بازی فشار وارد می کند. تیم ذوب آهن واقعا ضرر کرده است؛ اما فشار در بازی و کنار خط آمدن باعث شده است که داور برای ما به اشتباه پنالتی بگیرد. ما مستحق برد بودیم، اما بازی تساوی شد. از سازمان لیگ می‌خواهم رسیدگی کند.

او ادامه داد: وقتی تیمی در دقیقه ۸۹ گل می‌خورد؛ واقعا از مربی کاری برنمی‌آید و در این میان خواسته بازیکنان است که می‌تواند نتیجه را تغییر دهد. بازیکنان جوان ما توانستند به بازی برگردند. تیمی همچون ما که تماشاگر زیادی ندارد، با جوانان به فوتبال خدمت می‌کند و پای آن‌ها می‌ایستد؛ اگر بخواهد ضرر هم متحمل شود، درست نیست.

سرمربی سایپا گفت: باشگاه ما از شلوغ بازی برخی تیم‌ها در بازی‌ ضرر کرده است. در صورتی که ما این کار‌ها را انجام نمی‌دهیم.

صادقی افزود: برای من فرآیند بسیار مهم است. تیم ما از نظر مالی و بازیکنان با تیم‌های دیگر قابل قیاس نیست؛ اما فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد. ما کاملا به تیممان اعتقاد و ایمان داریم. در چند بازی گذشته و در ۲ بازی حدود  ۴۰ دقیقه خوب بازی نکردیم. در بازی با صنعت نفت دقیقه ۹۲ گل خوردیم؛ اما وقتی به جوانان اعتماد می‌کنید، باید به آن‌ها فرصت داد تا پخته‌تر بازی کنند. بازیکنان جوان ما در حال حاضر از تیم‌های بزرگ پیشنهاد دارند و من می‌خواهم که تیم‌ها با جوانان ما وارد مذاکره نشوند و اجازه دهند کارشان را در سایپا انجام دهند.

صادقی درباره این که ۳ روز بیشتر از استقلال استراحت داشته‌اند، گفت: به هر حال برنامه ریزی سازمان لیگ بوده و نظری ندارم.

او ادامه داد: سایپا مقابل تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس و سپاهان خوب بازی کرده و نتایج خوبی گرفته است. ما همیشه برابر تیم‌هایی که مدعی هستند، فوتبال بهتری بازی می‌کنیم و می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. برای بازی برابر استقلال دغدغه‌ای نداریم.

صادقی گفت: بازیکنان جوان ما سابقه زیادی در بازی‌ها دارند و به شعاری که داده‌ایم، پایبندیم (ساختن به جای خریدن). بازیکنان جوان را با تجربه می کنیم تا به فوتبال خدمت کنند.

او افزود: باید عملکرد خوب خودمان را برابر استقلال نشان دهیم. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. تلاش می کنیم با تمام وجود بازی و در کنارش نتیجه خوبی را هم کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار