لودریان خواستار بازگشت فوری ایران به برجام شد

وزیر امورخارجه فرانسه در دیدار با شیخ عبدالله بن زاید، وزیر امور خارجه امارات خواستار بازگشت فوری ایران به برجام شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «ژان ایو لودریان» وزیر امورخارجه فرانسه امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با همتای اماراتی خود خواستار بازگشت هرچه سریعتر  ایران به توافق هسته‌ای برجام شد.

در ویدئو کلیپی که در وبگاه وزارت خارجه فرانسه از دیدار امروز لودریان با «شیخ عبدالله بن زاید» وزیر امور خارجه و همکاری بین‌المللی امارات، قرار گرفته است، این مقام فرانسوی در ابتدا از برقراری صلح میان اعضای شورای خلیج فارس اسقبال کرده است.

او سپس با اشاره به توافق هسته‌ای با ایران، مدعی شد: «ایران باید هرچه سریعتر به تعهدات خود در برجام بازگردد تا ثبات منطقه را تضمین کند.»

تروئیکای اروپایی ماه گذشته در بیانیه‌ای مدعی شدند علی‌رغم اقدامات متناقض از سوی ایران به تعهداتشان در توافق هسته‌ای کشورمان متعهد بوده‌اند.

همچنین پیش از آن نماینده اتحادیه اروپا در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در جلسه شورای حکام مدعی شد برای رفع تحریم‌های ایران به تعهداتش در برجام پای‌بند بوده است.

طرف‌های اروپایی تا این لحظه هیچ‌کدام از تعهدات خود را ذیل برجام به انجام نرساندند و تهران پس از چندین بار گوشزد کردن و درخواست از آن‌ها برای پای‌بندی به تعهداتشان به طور مرحله‌ای از تعدادی از تعهدات خود ذیل برجام خارج شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
شکاک
۰۸:۴۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
نکند چیزی بوده و ما در جریان نیستیم، چرا اروپایان همیشه می گویند که ما به تعهداتمان پایبند بوده ایم و مسؤلین ما خیلی سرد می گویند که آنان پایبند نبوده اند؟ شاید بوده اند ؟ نبوده اند ؟ چرا مردم را دچار بحران می کنند ؟ مگر کم مشغله ذهنی داریم؟ ما را بازیچه خود می دانند؟
Canada
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
حتما
چرا دیر دستور فرمودید
دیگه چکار کنیم
مترسک شالیزار خحالت بکش
گورت را گم کن
توهم زدی
داری با کشور ایران زمین دستور میدهی
چقدر برایت نفع داشته این تلفن
United States of America
ناشناس
۰۳:۵۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
اينم هر چند وقت يك بار خودى نشون مى ده كه بگه هنوز نفس مى كشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
ما هم خواستار عمل به تعهدات شما هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
برن بمیرند همه شون قاتل های تروریست در لباس جنتلمن.این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست تحریم شدیم ،شهید دادیم،خون دلها خوردیم تا استقلال داشته باشیم نه هر بی سر و پایی بخواد برای ما چیزی دیکته کند .ما فرزندان حاج قاسم سلیمانی هستیم.
آخرین اخبار