مسائل حوزه پرورشی باید اولویت اول آموزش و پرورش باشد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: گفتمان پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش باید گفتمان اول و سرلوحه کار فرهنگیان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شادکام معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع معاونین پرورشی ادارات قطب شهید دهقان شهرستان‌های تربت جام، باخرز، فریمان، تایباد وصالح آباد که درسالن اجتماعات مدرسه استعداد‌های درخشان شهید بهشتی تربت جام برگزار شد،گفت: گفتمان پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش باید گفتمان اول و سرلوحه کار فرهنگیان و دست اندرکاران تربیتی قرار بگیرد.

او افزود: حوزه معاونت پرورشی وفرهنگی فقط مسئول کار تربیتی نیست بلکه همه عناصردر آموزش و پرورش باید مطالبه کار تربیتی کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به شیوع بیماری کرونا ادامه داد: در زمان شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری بودن کلاس درس و مدارس، کار تربیت به مراتب سخت‌تر شده است اما می‌توان موقعیت آفرینی کرد.

شادکام بیان کرد: مربی تربیتی باید موقعیت تربیتی ایجاد کند به عنوان مثال نماز جماعت و جشن تکلیف و دیگر مسائل حوزه تربیتی را در منزل پیگیری کند.

او تصریح کرد: در حوزه تربیت باید از نقطه مورد علاقه مربیان شروع کرد و به نقطه مورد توجه آنان ختم نمود و باید به برنامه‌های مشارکتی و مشارکت گیری از منابع شهرستان چه مالی و چه غیر مالی هم توجه شود.
 
معاونین تربیتی قطب شهید علی اکبردهقان با خانواده شهید معلم سردار جعفرخانلری دیدار نمودند و از پروژه‌های پرورشی بازدید کردند‌ و با حضور بر مزار شهدای گمنام در بوستان معلم وعطرافشانی و نثارشاخه گل بر تربت پاک و مطهرشهدا به ساحت مقدس و مقام شهیدان ادای احترام و برادامه راه شهیدان و مکتب سردار دل‌ها شهید سلیمانی تاکید کردند.

انتهای پیام/س، ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.