بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۶)؛

از دانلود گوگل فوتوز تا دانلود برنامه ضبط صدای اندروید

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۰۶)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۵)؛

 دانلود 1416/1.0.0.2021 Microsoft Teams – اپلیکیشن برقراری ارتباط بین اعضای تیم کاری

در دوران امروز و به ویژه در ایام قرنطینه و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کارها به صورت دورکاری و از طریق شبکه اینترنت انجام می‌شوند.

شرکت مایکروسافت به تازگی از نرم افزاری جدید رونمایی کرده است که برای ایجاد ارتباط سریع و امن بین اعضای یک تیم کاری طراحی شده است و به کاربران امکان تماس تصویری و یا برگزاری جلسات آنلاین را خواهد داد. همچنین کاربران می‌توانند در محیط این نرم افزار به برنامه ریزی برای کارهای تیم خود بپردازند.

دانلود Microsoft Teams

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Voice Recorder 8.3 – ضبط کننده صدا اندروید

با گذر زمان، پیشرفت فناوری به انسان‌ها کمک کرده تا لحظات مختلف را توسط دوربین و یا دستگاه‌های متفاوت ضبط کنند. این امر به افراد این امکان را داده تا شرایط مهم را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تمایل اقدام به ثبت و ذخیره آن در سیستم‌های خود کنند.

یکی از مواردی که به اشخاص بسیار کمک کرده امکان ضبط صدا است. کاربران سراسر دنیا با وجود این قابلیت می‌توانند کلاس‌ها، جلسات و گردهمایی‌های مهم را ضبط کنند و بعدا باز به آن‌ها گوش دهند. نرم افزار Voice Recorder یکی از برنامه‌های قدرتمند ضبط صدا است و با استفاده از این نرم افزار می‌توانید صدا‌ها را با کیفیت بالا ضبط کرده و در پوشه‌های دلخواه خود ذخیره کنید.

دانلود Easy Voice Recorder Pro 2.7.1 – برنامه ضبط صدا قدرتمند
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود گوگل فوتوز - Google Photos 5.25.0.35 برنامه سازماندهی تصاویر

با استفاده از نرم افزار Google Photos می‌توانید به راحتی عکس‌ها و فیلم‌هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید. یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس‌های شما است که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می‌توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوهای شخصی خود تهیه کنید یا به اشتراک بگذارید.

نرم افزار Google Photos از برترین برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل توسعه یافته است و به کاربران سادگی در استفاده از برنامه‌ها را پیشنهاد می‌دهد. هدف شرکت گوگل از توسعه این برنامه آن است که کاربران دیگر تصاویر و ویدئوهای خود را از دست ندهند و همواره در فضای ابری نگه دارند.

این نرم افزار تاکنون امتیاز عالی ۴.۴ را از کاربران گوگل پلی استور کسب و حدود یک میلیارد بار دانلود شده است. در ادامه نسخه اندروید و iOS این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود google photos


دانلود Google Phone 59.0.35 – اپلیکیشن مدیریت تماس گوگل

گوگل فون عنوان یک اپلیکیشن خاص و پر امکانات برای مدیریت تماس هاست که توسط شرکت معروف و معتبر Google منتشر شده است.

توانایی‌های خاص و مختلفی در لیست این برنامه دیده می‌شود که یکی از برترین آن‌ها را می‌توان سیستم مسدود سازی تماس‌های ناشناس دانست؛ این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد حتی در صورت نداشتن شماره فرد تماس گیرنده از اسپم بودن آن مطلع شوند و تنها با یک لمس ان را برای همیشه در بلک لیست خود قرار دهند.

کاربران همچنین با استفاده از این برنامه قادرند تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنند و در صورت نیاز مخاطبین به خصوصی را مسدود سازند.

دانلود Google Phone

 

دانلود iGap 2.1.9 - پیام‌رسان قدرتمند ایرانی آیگپ برای اندروید

پیام‌رسان‌های ایرانی از چند سال پیش با توسعه‌ای گسترده، کار خود را ارتقاء داده و به رقیبی جدی برای برنامه‌های مشابه خارجی تبدیل شدند. این برنامه‌ها قابلیت‌هایی ویژه ایرانیان ارائه می‌دهند که در هیچ برنامه دیگر وجود ندارد، به‌طور مثال ارتباط با درگاه بانکی یا پرداخت برخی از قبوض، از قابلیت‌های منصر‌به‌فرد پیام‌رسان‌های ایرانی محسوب می‌شود. در دوسال گذشته، حمایت عمومی از پیام‌رسان‌های ایرانی افزایش پیدا کرده و همین موضوع راه رشد و تعالی این برنامه‌ها را بیش از پیش هموار می‌کند.

آیگپ یکی از این پیام‌رسان‌های قدرتمند و پیشرفته ایرانی است که از ۳ سال پیش کار خود را آغاز کرد، این پیام‌رسان به‌صورت متن باز تولید شده و مدیران آن ادعا دارند که آیگپ، کامل‌ترین و کاربردی‌ترین برنامه شبکه‌ اجتماعی ایرانی است. با آیگپ از ۶۰ درصد تخفیف مصرف اینترنت بهره‌مند می‌شوید، این مورد تا حد زیادی به کاهش مصرف روزانه حجم اینترنت و در نهایت صرفه‌جویی در هزینه‌هایی ماهانه کاربران کمک می‌کند.


دانلود iGap 2.0.0 - پیام‌رسان قدرتمند ایرانی آیگپ برای اندروید
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Firefox Nightly 210116.17.01 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Nightly

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Bluelight Filter for Eye Care 3.6.8 – برنامه کاهش خستگی چشم

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که پس از مدتی کار کردن با تلفن همراه، چشمانتان احساس سوزش کند. یکی از دلایل این اتفاق، زیاد بودن نور آبی صفحه گوشی‌تان است.

نور آبی صفحه گوشی موجب خستگی چشم می‌شود و مشکلاتی در خوابیدن ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با دانلود نرم‌افزار Bluelight Filter for Eye Care رنگ‌های موجود در صفحه نمایش گوشی را مدیریت کنید و نور آبی صفحه نمایش را تغییر دهید.

اگر تا نیمه شب با گوشی خود کار می‌کنید، این نرم‌افزار را از دست ندهید و از چشم‌هایتان مراقبت کنید. برنامه مذکور با کاهش نور آبی صفحه‌ی نمایش فشار وارده بر چشم را به میزان قابل توجه‌ای کاهش می‌دهد.

دانلود Bluelight Filter for Eye Care
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Gap Messenger 8.7.8‏‏ – پیام‌ رسان ایرانی گپ

با پیشرفت روزانه فناوری در سراسر دنیا و افزایش اهمیت سرعت در ایجاد ارتباطات، استفاده از راه‌های مختلف برقراری تماس افزایش پیدا می‌کند. یکی از رایج‌ترین راه‌های ایجاد ارتباط و ارسال پیام استفاده از پیام‌رسان‌ها است.

یکی از برترین پیام‌رسان‌ها که توانسته از هر جهت کاربرانش را راضی نگه دارد، برنامه گپ است. این برنامه با ارائه قابلیت‌های متنوع و مفید در کنار سرعت مناسب توانسته تا بسیاری از کاربران ایرانی را به خود جذب کرده و به رقابت با نرم‌افزارهای خارجی بپردازد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این برنامه اشاره شده است.

دانلود پیام‌رسان گپ نسخه ۸.۲.۹
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 دانلود CandyCons Unwrapped 8.6 – آیکون پک زیبا با رنگ‌ های متریال

روزهای اخیر بیشتر کاربران وقت خود را صرف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام کرده‌اند.

داشتن رابط کاربری جذاب یکی از مواردی است که افراد زیادی در سراسر جهان به آن توجه می‌کنند. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب هستند که بتوانند از خستگی کاربر جلوگیری کنند.

برنامه CandyCons Unwrapped یکی از نرم افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید. در این برنامه شما می‌توانید به راحتی به تعداد بسیاری از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب دسترسی داشته باشید.

با دانلود این برنامه می‌توانید محیط دستگاه خود را تغییر داده و چیزی را خلق کنید که دوست دارید. از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره کرد.


دانلود CandyCons Unwrapped

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Gmail 2020.12.27.3514 – برنامه رسمی جیمیل

با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می‌توانید بدون مشکل در سریع‌ترین زمان به صندوق نامه‌های الکترونیکی جیمل دسترسی پیدا کنید.

در برخی مواقع ممکن است بر اساس مشکلاتی که در مرورگر‌های گوشی‌های هوشمند وجود دارد، دسترسی به صندوق نامه‌های الکترونیکی مختل شود.

از ویژگی‌های ارزشمند این نرم افزار می‌توان ورود با چند حساب کاربری، مشاهده و ذخیره فایل‌های پیوست و ارسال نامه الکترونیکی نام برد.

این برنامه همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد در صورت تمایل ایمیل‌های مختلف را ستاره‌دار کنند و برچسب‌های مختلف را برای شناسایی سریع‌تر و بهتر به آن‌ها بچسبانند.

دانلود Google Gmail

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
تلاش خوبیه برای تبلیغ پیام رسان داخلی. همه برنامه ها که توی خود گوشی اندروید وجود داره. شما فقط دو تا پیام رسان داخلی، توش گنجوندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
من چند تا برنامه ضبط روی گوشیم نصب کردم هیچکدوم کار نکرد امیدوارم این یکی کار کنه
آخرین اخبار