امیر صباحی فرد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اجرای طرح‌های ۱۶ گانه مصباح برای مقابله با جنگ نرم در نیروی پدافند هوایی ارتش

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه جنگ نرم اقدامات بسیار خوبی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی پدافند هوایی ارتش انجام شده که نمونه بارز آن طرح‌های مصباح است.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه افتتاح نخستین طرح‌های فرهنگی مصباح در این نیرو و در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طرح‌های ۱۶ گانه مصباح که با تدبیر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بنا شده، یک طرح همه شمول و مورد نیاز نیرو‌های مسلح است. این طرح‌ها با جو فعلی که در بحث تهدیدات نرم وجود دارد مورد نیاز جامعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر صباحی فرد با اشاره به شکست دشمن در جنگ سخت گفت: دشمن ما در بحث جنگ سخت کاملا نا امید شده است و این قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران این توان را از دشمن گرفته که بتواند کوچک‌ترین خطایی را انجام دهد.

وی ادامه داد: در حوزه جنگ نرم هم اقدامات بسیار خوبی که نمونه بارز آن طرح‌های مصباح است که انجام شده و ما در اجرای این طرح‌ها پیشرفت‌های بسیار خوبی را در نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد بوده‌ایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: همان طور که دشمن را در جنگ سخت مفتضعانه شکست دادیم، انشاالله در جنگ نرم هم با اقدامات بسیار خوبی که انجام دادیم بتوانیم دشمن را شکست دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار