در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فوت یک دانشجوی دانشگاه شریف بر اثر ابتلا به کرونا

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از فوت یک دانشجوی مقطع کارشناسی این دانشگاه بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

عمادالدین فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مراکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف از ابتدای شیوع کرونا تمام جلسات و فعالیت‌های روان‌شناسی را از شیوه حضوری به مجازی تغییر داده است.

او با بیان اینکه طرح همدلی دانشگاه صنعتی شریف به منظور حفظ سلامت روان دانشجویان انجام می‌شود، افزود: تاکنون توسط دانشگاه حدود ۸ هزار تماس برای آگاهی از سلامت دانشجویان در دوران شیوع کرونا با آنان گرفته شده که ۷۰ درصد این تماس‌ها موفقیت آمیز بوده است. همچنین دانشگاه یک طرح غربالگری را آغاز کرده تا دانشجویانی که نیازمند کمک مراکز مشاوره بودند شناسایی شوند.

فاطمی زاده درباره تقلب‌های مجازی گفت: میزان تقلب در امتحانات مجازی هیچ تفاوت چشمگیری با آمار تقلب در آزمون‌های حضوری ندارد. نمی‌توان تقلب در امتحانات را به صفر رساند؛ بنابراین لازم است تا ارتباط میان استادان و دانشجویان به سمت و سویی برود که دیگر خبری از تقلب نباشد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: مطابق گزارشات ارائه شده تنها یک دانشجوی کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف در شهر محل زندگی خود به علت ابتلا به کرونا فوت کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار