مقام صهیونیست خطاب به بایدن: در صورت بازگشت به برجام جایی برای گفت‌وگو با اسرائیل نخواهی داشت

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی به رئیس جمهور جدید آمریکا هشدار داد در صورت بازگشت به برجام راه گفت‌و‌گوی دو جانبه با تل‌آویو بسته خواهد شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از تایمز آو اسرائیل، رسانه‌های صهیونیست به نقل از یک مقام ارشد این رژیم به رئیس جمهور جدید آمریکا درباره بازگشت به توافق هسته‌ای ایران تحت شروط پیشین هشدار دادند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با استناد به گفته یک مقام ارشد این رژیم هشدار داد: اگر بایدن برنامه (برجام) اوباما را تصویب کند دیگر جای برای گفت‌وگو با او نخواهیم داشت و بحران در روابط دو جانبه قابل پیش بینی خواهد بود.

این رسانه صهیونیست یادآور می‌شود که رئیس جمهور جدید آمریکا صراحتا از بازگشت به برجام سخن گفته است، اما مذاکرات آتی با تهران را در جهت حصول به توافقی مستحکم‌تر پیش خواهد برد. مذاکراتی که بنابر ادعای او برنامه موشک‌های بالستیک ایران وهژمونی منطقه‌ای آن را نیز در برگیرد.

تایمز آو اسرائیل به نقل از رسانه‌های عبری نوشت: بنیامین نتانیاهو با رسیدن بایدن به ریاست جمهوری آمریکا مجموعه نشست‌هایی را با ارگان‌های مختلف از جمله شورای امنیت ملی، وزارت جنگ، وزارت خارجه، نیرو‌های نظامی و موساد با موضوع ایران برگزار می‌کند.

بنابر ادعای کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی موضوع اصلی این نشست‌ها عدم اجازه به ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است. بایدن نیز گفته که چنین هدفی را دنبال می‌کند.

این تحولات همگی پس از تائید آنتونی بلینکن، گزینه پیشنهادی بایدن برای تصدی وزارت خارجه آمریکا صورت می‌گیرد. بلینکن در نشست سنا اذعان کرد ایران تنها پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای اقدام به نقض تعهدات خود کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۱:۴۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
به این میگن بازی رسانه ای!
اینجوری میخوان برای ایرانیها برجام رو خوب جلوه بدن (اگه بد بود اسرائیل باهاش مخالفت نمیکرد پس حتما برای ما خوبه)، غافل از اینکه ایرانیها با پوست و گوشتشون از برکات برجام آگاه شدن خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
اگه به برجامم برنگرده تو هم وجود نخواهی داشت
آخرین اخبار