مدیرعامل باشگاه نود ارومیه:

اظهارات نصیری کذب است، شکایت خواهیم کرد/ بیات هیچ وقت در باشگاه نود ارومیه سمتی نداشت

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در خصوص اظهارات جنجالی بازیکن سابق این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این هفته مصاحبه‌ای در یکی از سایت‌های محلی استان آذربایجان شرقی از قول امیرسام نصیری بازیکن سابق تیم‌های فوتبال ماشین سازی و نود ارومیه منتشر شد که حواشی زیادی را به وجود آورد. نصیری ادعا کرده بود که بهداد بیات عضو هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز پیشنهادات عجیبی را زمان حضور در تیم نود ارومیه به او داده است که این موضوع در زمان حضور مجدد او در ماشین سازی ادامه پیدا کرده و پس از رفتن وحید بیاتلو از تیم کنار گذاشته شده است.

یحیی بهاری مدیرعامل تیم فوتبال نود ارومیه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به نظر می‌رسد صحبت‌هایی که نصیری انجام داده مربوط به سال اول حضور او در نود ارومیه بوده است با این وجود بهداد بیات هیچ وقت سمتی در باشگاه نود ارومیه نداشته که بخواهد در مورد مسائل مختلف تصمیم گیری کند. نصیری ادعا کرده بهداد بیات خواستار نتیجه نگرفتن وحید بیاتلو در تیم نود ارومیه بوده تا اینکه او را اخراج کند، اما این موضوع کاملا کذب است.

او افزود: بهداد بیات از دوستان ما بوده، اما در ۳ سالی که ما تیمداری می‌کنیم هیچ سمتی در باشگاه نود ارومیه نداشته است. ضمن اینکه این شائبه برای ما ایجاد شده که اگر چنین اتفاقاتی رخ داده چرا در آن زمان صحبتی انجام نشده است، زیرا من در آن زمان مدیر مجموعه نود ارومیه بوده ام. این موضوع را در مجامع قانونی پیگیری می‌کنیم. ما خودمان هم به نتایج سال ۹۷ مشکوک هستیم بنابراین اگر اتفاقاتی رخ داده چرا این بازیکن پس از ۲ سال صحبت کرده است؟ البته ما در موضوعات مختلف از بیات مشاوره گرفته ایم. به دلیل اینکه نصیری باشگاه نود ارومیه را خطاب قرار داده است ما موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

بهاری در ادامه بیان کرد: روز شنبه از طریق مراجع قانونی داخل فدراسیون و حتی بیرون از آن پیگیری خواهیم کرد، زیرا شاید این بازیکن مطالب دیگری هم برای گفتن داشته باشد بنابراین به نفع ما خواهد بود. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال به این مسائل رسیدگی کنند. با چنین مصاحبه‌هایی دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. اگر همچنین اتفاقاتی افتاده یک نمره منفی در کارنامه من است که چرا از این موارد در آن زمان اطلاع پیدا نکرده ام. او باید تا آخر پای صحبت‌های خود باقی بماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار