نقش تعیین کننده بانک‌ها برای حمایت از تولید

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشارکت بانک‌ها برای حمایت از تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین کننده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس کل دادگستری استان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با هدف بررسی مشکلات ۷ واحد تولیدی استان با بانک‌های عامل، تامین اجتماعی و شهرک‌های صنعتی برگزار شد، مشارکت بانک‌ها را برای حمایت از تولید تعیین کننده دانست.
 
نگین تاجی افزود: تفسیر قانونی از بخش نامه‌ها باید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی استان و برای رفع مشکلات برخی بنگاه‌های تولیدی باشد.

او چگونگی واگذاری طرح‌های اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و افزود: چنانچه اهلیت متقاضی برای سرمایه گذاری مورد توجه کافی قرار نگیرد شاهد برخی مشکلات در فرایند مالی خواهیم بود.
 
همچنین ملک حسینی دادستان مرکز استان هم تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان را فرصتی برای حمایت بیشتر از تولید دانست.

حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم گفت: در نشست امروز این ستاد موانع تولید هفت واحد تولیدی از جمله موانع بانکی، تامین اجتماعی و واگذاری‌ها در شهرک صنعتی سقاوه بررسی شد.
 
حسنی افزود: امسال مسائل و مشکلات حدود ۳۰ بنگاه در ستاد استانی اقتصاد مقاومتی بررسی شد.

او با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مانع از صدور پنج اجرائیه بانکی برای بنگاه‌های تولیدی شد، گفت: پیش از این، ستاد اقتصاد مقاومتی صدرو ۶۰ اجرائیه بانکی را با هدف استمرار یا احیاء فعالیت‌های اقتصادی متوقف کرده بود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.