پاشایی: مستحق باخت نبودیم/ در برخی پست‌ها کمبود بازیکن داریم

مربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش مقابل مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان که با شکست ۳ بر ۲ خودروسازان به پایان رسید اظهار داشت:   فکر می‌کنم در بدترین حالت مستحق باخت در این بازی نبودیم. به خاطر کم تجربگی و عدم تمرکز برخی بازیکنان، نتیجه را واگذار کردیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

پاشایی در ادامه گفت: در برخی پُست‌ها کمبود بازیکن داریم و باید تا نیم فصل تلاش کنیم امتیاز کافی بگیریم و رتبه  آبرومندی به دست بیاوریم تا در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشته باشیم.  

مربی پیکان درباره اشتبا‌هات دروازه‌بان تیمش و این که پیکان در چه پست‌هایی  کمبود بازیکن دارد، گفت: محمد دریس در چند بازی اخیر خوب  کار کرده و شاید به دلیل عدم تمرکز دچار اشتباه شد. در خط هافبک و دفاع  کمبود بازیکن داریم و امیدوارم در نیم فصل و زمان نقل و انتقالات بتوانیم ضعف‌ها را برطرف کنیم.


بیشتر بخوانید:


او در واکنش به صحبت‌های ربیعی مبنی بر اعتراض های نیمکت پیکان به عملکرد داور بازی اظهار داشت: طبیعی است که  مربیان در جریان بازی دچار استرس شوند و در قبال هر عملی، عکس العملی نشان دهند، اما مهم این است که کادرفنی هر ۲ تیم احترام یکدیگر را حفظ کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار