وزیر دفاع جدید آمریکا نیامده ایران را هدف اتهام‌زنی‌های خود قرار داد

پیش از مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید آمریکا، نامزد پیشنهادی او برای تصدی سمت وزارت دفاع در جلسه کمیته نیرو‌های مسلح سنا، ایران را «تهدید» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ژنرال لوید آستین، ژنرال بازنشسته و نامزد پیشنهادی بایدن به عنوان وزیر دفاع در کمیته نیرو‌های مسلح سنا، مدعی شد ایران یک عنصر بی ثبات کننده در منطقه است.

او مدعی شد: ایران کماکان یک عنصر بی ثبات کننده در منطقه است و تهدیدی برای شرکای ما در منطقه و نیرو‌هایی که در منطقه مستقر کرده ایم،در بر دارد. اگر ایران در هر زمانی به قدرت هسته‌ای دست یابد، تعامل با این کشور درباره هر مشکلی در منطقه دشوار خواهد بود.

آستین در این جلسه همچنین قول مبارزه با نژادپرستی را داد و گفت: اجازه دهید از همین ابتدا بگویم ابراز تردید برخی از شما را درباره اینکه ژنرال دیگری که به تازگی بازنشسته شده است در راس وزارت دفاع قرار گیرد، درک می‌کنم. ایمنی و امنیت دموکراسی ما مستلزم کنترل کامل غیرنظامی نیرو‌های مسلحمان است؛ فرمانبرداری قدرت نظامی از غیرنظامیان. من تمام عمرم به این اصل پایبند بودم. من در جنگ و صلح، سیاست‌های غیرنظامیانی را که به عنوان مافوق من انتخاب و منصوب شدم اجرا کردم؛ سرانی همچون وزیر پانتا. همچنین می‌دانم که عضو کابینه رئیس جمهور و یک فرد منتصب سیاسی مستلزم دیدگاه‌ها و وظایف منحصر به فردی در مقایسه با سمت در یونیفرم نظامی است.

نامزد سمت وزارت دفاع افزود: من هم درست مثل شما چالش‌های زیادی را که پیش روی کشورمان است جدی خواهم گرفت؛ چالش‌هایی که به نظر من فوری‌ترین آن‌ها بیماری همه گیر است و اگر تایید شوم (رای اعتماد بگیرم) مشارکت وزارت (دفاع) را در تلاش‌ها برای مقاله با کرونا فوراً بررسی خواهم کرد و مطمئن خواهم شد که هر چه در توان داریم برای کمک به توزیع واکسن در سراسر کشور و واکسیناسیون نظامیانمان و حفظ آمادگی انجام دهیم. ما همچنین به مردممان، فضای کاری عاری از تبعیض نژادی، نفرت و آزار و اذیت را بدهکاریم. اگر تایید شوم، حمله جنسی و سخت مبارزه خواهم کرد، ارتش را از وجود نژادپرستان و افراط گرایان پاک خواهم کرد، و فضایی ایجاد خواهم کرد که همه فرصت خدمت به این کشور را با حفظ شان و منزلت داشته باشند.

او در جلسه استماع سنا برای بررسی صلاحیتش گفت: اگر دست داشتن روسیه در حملات سایبری علیه آمریکا اثبات شود، این کشور باید مجازات شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
خدا را شکر ما سپاه پاسداران را داریم که فرماندهی اش با امام خامنه ای جانم به فدایش میباشد.من به رهبر و مولا و آقایم اعتماد کامل دارم.به شجاعتش به تدبیرش به خلوصش به هوش و ذکاوتش ایمان دارم.پس مطمئن هستم که نه آمریکا و اراذل و اوباش اطرافش در برابر تدبیرات مولایم هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
وقتی امام خمینی فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ما حتی موشک نداشتیم از خودمان دفاع کنیم.پس مسئولین ما باید بفهمند که آمریکا در برابر اراده و ایمان و قدرت اتحاد ملت ایران هیچ غلطی نمیکنه.پس با مذاکره،ملت ایران را تحقیر نکنیم و با اقتدار در راه تحقق آرمان های مهدوی گام برداریم.رییس جمهور مردم ایران از هارت و پورت و عربده کشی دشمنان خدا هیچ ترسی به دل راه نمیده
Germany
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
اینها فقط پوستشان سیاه و معزشان از سفید پوستان بدتر و فاشیستر هستن مگر اباما برای سیاه پوستان کاری کرد ؟!؟!؟ ، و راجع ایران هم بایدحرف بکند تا مورد مقبول اسراییل قرار بگیرد و تا انتخاب بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
غلط زیادی موقوف بیچاره ها دنبال دوشیدن اون گاو شیرده و بقیه ملخ خورها هستند
مفلوکهای بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۱۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
هیچ عددی نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۱:۳۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
برو با با جویتان را بجو!مواظب باش نفخ نکنی.خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۳۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
هی آستین سیاهپوست خوب آمریکائی:
1) آمریکا وعوامل ارتش سنتکامش در منطقه ی ما چه؟ میکنند؟ با اشغالگری چرا؟ پایگاه های بزرگ و کوچک ایجاد کرده؟ در حالیکه با جنگهای نیابتی و بمباران های مستقیم وغیرمستقیمی که توسط هواپیماهای بدون سرنشین انجام داده آب و خاک و چاه های نفت وگاز ما را در منطقه به اشغال خود درآورده؟ آیا تو واقعاً ژنرالی؟ مردک مرزهای میل بین المللی آمریکا روی نقشه جهانی و بین المللی تائید شده توسط سازمان ملل تا کجاست؟ شما خود مجسمه تهدید و تروریسم دولتی هستید آنگاه ایران را متهم میکنید؟ هنوز خون شهیدان منطقه ی ما یعنی سردارسپهبدحاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گرم و در حال جوشیدن است ......تسلیحات مدرن و ممنوعه شما در عراق و سوریه امتحان خود را در میدان عملیاتی آزمایشات خود را پس دادند و هم اکنون این تسلیحات ممنوعه و کشتار جمعی توسط عده ای گاوهای شیرده شبانه روزی علیه مردم بی دفاع کشور یمن در حال آزمایش است پس سخنان سخیف و اراجیف عبث را بعنوان یک ژنرال مطرح نکن اما تو هم مانند اوباما فقط یک سیاهپوست خوب و شیک هستی که حتی برای شهروندان سیاهپوست خودتان قادر به هیچ کاری در تغییرات قانونی نهادینه شده نیستید کافی است کمی سعی کنی قبل و بعد از قتل علنی جورج فلوید آمار سیاهپوستان کشته شده بدست پلیس مسلح آمریکا را استخراج کنی این عدد الاماشاءالله است پس به سیاهپوستان آمریکا وعده سرخرمن نده اوباما که رئیس جمهور بود نتوانست برای سیاهپوستان هیچ کاری بکند تو که معلوم الحالی..................
Germany
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
طرف تعادل فکری ندارد
آخرین اخبار