نوازی: بازی شهر خودرو برابر نساجی حساسیت ویژه‌ای دارد/ جدایی سامره صحت ندارد

مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره بازی تیمش برابر تیم نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم نساجی اظهار کرد: بازی حساسی فردا داریم. نساجی تیم بزرگ و با ریشه‌ای است که به خاطر بدشانسی نتوانسته نتیجه خوبی کسب کند. تیم نساجی در ۲ سال اخیر در لیگ برتر آن طور که لیاقت داشته، نتوانسته نتیجه بگیرد.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره تغییر سرمربی تیم نساجی بیان کرد: مجید جلالی از مربیان با تجربه و با دانش است. این موضوع کار ما را در بازی فردا سخت می‌کند، اما برای ما نتیجه مهم است. با توجه به شرایطی که هر ۲ تیم در جدول لیگ دارند به همین علت بازی فردا  حساسیت ویژه‌ای دارد.

بازیکنان ما  انگیزه زیادی برای پیروزی برابر نساجی دارند 

او افزود: در این مدت تیم ریکاوری خوبی انجام داده است. نقطه قوت و ضعف حریف را بررسی کردیم و در شرایط ایده‌آلی قرار داریم. بازیکن محروم برای بازی فردا  نداریم، اما شاید سیف‌اللهی، فرامرزی، محمد‌زاده و جعفری را در اختیار نداشته باشیم.  

مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره شناخت از تیم نساجی تصریح کرد: چند بازی قبل این تیم را آنالیز کردیم. اگر تمرکز لازم را در زمین داشته باشیم، به طور حتم  نتیجه خواهیم گرفت و اگر غیر از این باشد، دچار مشکل می‌شویم. به بازی فردا امید دارم.

روانخواه به علت مشکلات خانوادگی از شهر خودرو جدا شد 

او درباره جدایی روانخواه از تیم شهرخودرو اظهار کرد: روانخواه  به‌خاطر مشکلات خانوادگی که داشت نتوانست در کنار ما باشد. به‌زودی جایگزین روانخواه با نظر رحمتی اعلام می‌شود. امیدوارم هرکسی که می‌آید کمک حال ما باشد تا نتایج بهتری کسب کنیم. شایعات درباره جدایی سامره صحت ندارد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار