معرفی خودرو؛

معرفی پژو ۵۰۸ هیبریدی با ویژگی‌هایی منحصر به فرد

در حال حاضر شرکت پژو قصد دارد مدل هیبریدی ۵۰۸ که پیشرانه پلاگین هیبریدی آن ترکیبی از یک موتور توربوشارژ ۱.۶ لیتری با ۲ موتور الکتریکی است را در بازار عرضه کند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های گذشته پژو فعالیت قابل قبولی را در حوزه محصولات اسپرت از خود نشان نداده و تنها محصولی با نام GTI را عرضه کرده که عموما هاچبک‌های کوچک و متوسطی همچون ۲۰۸ و ۳۰۸ بوده اند. به نوعی آخرین سدان اسپرت واقعی شرکت پژو را باید همان ۴۰۵ Mi ۱۶ دانست.

شرکت خودروسازی پژو اکنون به کمپانی جدید استلانتیس که چهارمین خودروساز بزرگ جهان است، بازگشته است و قصد دارد محصولات خودرو را به روز کند. با این حال، گرچه آینده آن در اینجا نامشخص است، اما این شرکت خودروسازی با ایده‌های جالب بازگشته است و قصد دارد علاقمندان خود را بازگرداند.

گزارش جدیدی از مدیر عامل شرکت ژان فیلیپ ایمپاراتو منتشر شده است که می‌گوید پژو می‌خواهد از هر مدلی که می‌فروشد نسخه عملکردی ارائه دهد.

دانستنی‌هایی از پژو ۵۰۸ هیبریدی با ویژگی‌هایی منحصر به فرد

ایمپاراتو گفت که این شرکت قصد دارد طیف وسیعی از مدل‌های جدید اسپرت را ارائه دهد که نمونه اول آن  پژو ۵۰۸ اسپرت خواهد بود. پژو ۵۰۸ PSE، قدرتمندترین اتومبیل جاده‌ای از این برند خواهد بود که تصاویر آن در ماه سپتامبر فاش شد. پیشرانه پلاگین هیبریدی ترکیبی از یک موتور توربوشارژ ۱.۶ لیتری با دو موتور الکتریکی است که در مجموع ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۴ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند و می‌تواند در ۵.۲ ثانیه به سرعت۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

دانستنی‌هایی از پژو ۵۰۸ هیبریدی با ویژگی‌هایی منحصر به فرد

فقط چند روز پس از اتمام ادغام گروه PSA و اتومبیل‌های فیات کرایسلر، خبر از تولید تعداد زیادی مدل اسپرت پژو به گوش می‌رسد. این دو اکنون تحت نام Stellantis کنار هم قرار گرفته اند که باعث می‌شود پژو نمونه محصولات خود را ارتقا دهد و در کنار این ارتقا صاحب ۱۲ مارک تجاری دیگر شود.

دانستنی‌هایی از پژو ۵۰۸ هیبریدی با ویژگی‌هایی منحصر به فرد

پژو قرار بود در ماه اکتبر امسال به طور رسمی این محصول قدرتمند را در دو مدل سدان و واگن روانه بازار کند، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، معرفی و عرضه این محصول به تعویق افتاد. در حال حاضر شرکت پژو قصد دارد مدل هیبریدی ۵۰۸ را نیز در بازار عرضه کند. این مدل به احتمال زیاد از بسته باتری به ظرفیت ۱۱٫۸ kWh بهره می‌برد و برد حرکتی آن در حالت تمام الکتریکی برابر با ۵۰ کیلومتر است.

با گسترش ویروس کرونا و حذف پژو از بازار اصلی خود در خاورمیانه یعنی ایران، این شرکت روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارد و تمام امید این شرکت به عرضه محصولات جدید برقی و کراس اوور‌های جدید آن است. در همین رابطه چندی پیش نیز فیس لیفت جدیدی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۵۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
این خودروها و امثال این خودروهای پیشرفته لیاقت زیرپای همه خانواده های ایرانی در جامعه ایرانی رو دارن حق هر خانواده ایرانیست ، خواهشا سریعا خودروهای سبک و سنگین لگنهای فرسوده آلوده کننده هوا و زشت کننده جامعه ایرانی رو جمع آوری کنید و یکی از این خودروهای پیشرفته استاندارد و مستحکم و زیبا و جادار بدیت به هر سرپرست خانواده های ایرانی اقساطشم از پول یارانه کم کنید با تشکر و بی ادعا و بی منت ، یادتون باشه دنیا دو روزه ارزش حسرت و غصه خوردن نداره سلطان باشی فقیر باشی بیش از یه کفن و یه قبر با خودت به آخرت نمی بریم بهتر دست از خساست و بخل و ریاکاری ناخونخشکیهاتون بردارید برای ملت بهترینها رو بخواهید نه بترینها رو تا خداوند جل جلاله هم در آخرت به شما بهترینها رو بدهد نه بدترینها رو هر چه کشت کنی در آخرت برداشت می کنید یادتان باشد سخاوتمند و نظر بلند باشید نسبت به ملت مظلوم ایرانئ عزیز و سرافراز .افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
وای.دلم رفت.فکر کردم که ایران تولید می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۱۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
اون دنیایی که در کار نیس.ولی اگه یه درصد هم باشه میشه تو اون دنیا درخواست کرد و یکی از اینارو واست بیارن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۵۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
پژوی 208 هیبریدی و امثال این خودروی استاندارد زیبا جادار و و فول آبشن لیاقت زیرپای هر خانواده ایرانیان را دارند با قیمت تمام شده درب کارخانه تولیدیشان بدون واسطه گری و دلالی و بدون پول گمرکی ارزان قیمت و با کیفیت و استاندارد و مابقی خودروهای لگن ارابهای مرگ غیر استانداردهای بین المللی آلوده کننده هوا باید در جامعه سریعا جمع آوری شوند .
والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .
آخرین اخبار