وزیر دفاع یمن: از سامانه‌های نظامی پیشرفته رونمایی خواهیم کرد / آمریکایی‌ها خودشان تروریست هستند

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعا گفت: نیرو‌های مسلح یمن سامانه‌های نظامی با تکنیک پیشرفته در اختیار دارند که بزودی از آن‌ها رونمایی خواهند کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، سرتیپ محمد العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعا گفت: نیرو‌های مسلح یمن سامانه‌های نظامی با تکنیک پیشرفته در اختیار دارند که با برخی از این سامانه‌ها در حال دفاع از یمن هستند و از برخی دیگر در آینده نزدیک رونمایی خواهند کرد. این سامانه‌ها تحولات بزرگی در راهبرد جنگ و مقابله با متجاوزان ایجاد خواهد کرد.

او در ادامه افزود: تجاوز علیه یمن جز با زور (قدرت نظامی) متوقف نخواهد شد و بحمد الله جمهوری عربی یمن این قدرت را در اختیار دارد. ما در زمینه ساخت انواع اسلحه سبک، متوسط و سنگین و موشک‌های زمین به زمین، بالستیک، تاکتیکی و راهبردی جهش فوق العاده‌ای را ثبت کرده ایم.

العاطفی در ادامه با اشاره به تصمیم آمریکا برای تروریستی خواندن جنبش انصارالله گفت: به هیچ عنوان جایز و شایسته نیست کسی که از کشور و ملت خود دفاع می‌کند تروریست خوانده شود. آمریکایی‌ها خودشان تروریست هستند. آمریکا از تجاوز به یمن حمایت و ملت‌ها را قتل عام می‌کند و گروه‌های تروریستی ساخته دست این کشور هستند. ما هیچ حساب بانکی نداریم تا آن را مسدود کنند و هیچ نیازی به سفر خارجی نداریم و بزرگترین تفریح و گردش ما حضور در جبهه‌های جنگ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار