وزارت خارجه سوریه: دمشق تصمیم‌های خود را طبق منافع ملی اتخاذ می‌کند

یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد کشورش تصمیم‌های خود را بر اساس منافع ملی می‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه خبری المیادین، یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد دمشق تصمیم‌های خود را طبق منافع ملی و مسائل مردمی، و در رأس آنها، مسأله فلسطین اتخاذ می‌کند.

این منبع در وزارت خارجه سوریه همچنین گفت: دمشق تصمیم‌های خود را در راستای آزادسازی جولان و سرزمین‌های اشغالی و طبق کنوانسیون های المللی مرتبط اتخاذ خواهد کرد. 

این منبع تأکید کرد: انتشار چنین اخباری تلاش ناموفق بنیانگذاران این روزنامه ها برای زیر سوال بردن موضع گیری های اصولی و ثابت سوریه در قبال رژیم صهیونیستی است.

از سوی دیگر، وزارت خارجه سوریه امروز، دوشنبه به شکلی قاطع، اخباری را که برخی رسانه‌ها در خصوص دیدار‌های سوری- اسرائیلی پخش می‌کنند، تکذیب کرد. وزارت خارجه سوریه در ادامه افزود: نیرو‌هایی که در پشت این شایعات قرار دارند، به دنبال عادی سازی با این رژیم هستند.

وزارت خارجه سوریه در ادامه اعلام کرد: دمشق از گذشته تا کنون در سیاست خود شفاف عمل کرده است. نیرو‌هایی که در پشت این شایعات قرار دارند، به دنبال کشاندن تمامی منطقه به ائتلاف‌های صهیونیستی- غربی از طریق گاهی اوقات ترساندن و گاهی اوقات ترغیب هستند و هنگامی که این راه‌ها با شکست مواجه می‌شود، به انتشار این اخبار دروغ روی می‌آورند.

 اویل روز دوشنبه برخی از رسانه های خبری اخباری نادرست را منتشر کردند، مبنی بر اینکه مقامات سوریه و رژیم صهیونیستی در پایگاه روسی "حمیمیم" در سواحل سوریه دیداری را با همدیگر به انجام رسانده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار