کاهش آمار طلاق در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت : آمار طلاق در این شهرستان از ابتدای امسال تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : براساس اطلاعات اعلام شده از سوی اداره کل ثبت احوال استان، از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه ۱۵ هزار و ۱۶ مورد طلاق در مرکز استان ثبت شده است.

او گفت : در این مدت در شهرستان کرمانشاه پنج هزار و ۸۰۸ مورد ازدواج ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد کاهش یافته است.

فرماندار کرمانشاه به آمار میزان تولد در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در ۹ ماه اول امسال ۱۰ هزار و ۵۱۹ مورد تولد در مرکز استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲ درصد کاهش دارد.

رنجبر به وضعیت صدور کارت ملی هوشمند در مرکز استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۹۰ درصد جمعیت شهرستان یا کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند و یا در انتظار دریافت آن هستند.

او افزود: براساس آمار‌ها تاکنون ۶۶۹ هزار و ۸۱۰ کارت ملی هوشمند برای ساکنان شهرستان کرمانشاه صادر شده است و ۸۰۸ هزار و ۳۲۰ نفر در انتظار برای دریافت کارت ملی هوشمند خود هستند.

فرماندار کرمانشاه بررسی دقیق اطلاعات آماری را بسیار مهم دانست و گفت: به منظور مدیریت بهتر و اتحاذ تصمیم‌های درست باید داده‌های آماری شهرستان با دقت استخراج و تحلیل شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.