روزنامه‌های ورزشی بین المللی - ۲۹ دی؛

اخراج مسی در شب قهرمانی بیلبائو/ اینتر به روز‌های اوج برمی‌گردد/ پایان سلطنت اوزیل با آرسنال

روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف ورزشی پرداخته‌اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروزی اتلتیک بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسلونا، تساوی منچستر یونایتد و لیورپول در لیگ برتر انگلیس و پیروزی اینترمیلان برابر یوونتوس در لیگ سری آ فوتبال ایتالیا از برجسته‌ترین عناوین ورزشی جهانی بود که صبح دوشنبه منتشر شدند.

روزنامه‌ها همچنین به  اخبار بازار نقل و انتقالات، اخراج لیونل مسی در فینال سوپرجام اسپانیا  و بازگشت لوکا یوویچ  صربستانی پس از حضورش در فرانکفورت پرداختند.

//////

روزنامه اسپانیایی مارکا

این روزنامه پس از پیروزی ۳ بر ۲ اتلتیک بیلبائو و قهرمانی این تیم در سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسلونا  نوشت: "یک گل فوق العاده و یک قهرمان فوق العاده. "

مارکا همچنین درباره گلزنی  لوکا یوویچ صرب بعد از حضور در فرانکفورت نوشت: "یوویچ در ۲۸ دقیقه با همراهی فرانکفورت ۲ گل به ثمر رساند. "

//////

روزنامه اسپورت

این روزنامه پس از باخت بارسلونا در فینال سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو  نوشت: "پیروزی که در دسترس بود".

//////

روزنامه موندو دپورتیوو

این روزنامه پس از شکست بارسلونا در فینال مقابل اتلتیک بیلبائو  روی ناکامی بارسا در بالا بردن جام قهرمانی متمرکز شد و نوشت: "بدون اطمینان".

موندو دیپورتیوو همچنین درباره تساوی لیورپول برابر منچستر یونایتد در  لیگ برتر انگلیس  نوشت: "ال کلاسیکوی انگلیس منفی به پایان می‌رسد."

//////

روزنامه آ اس

این روزنامه پس از پیروزی و قهرمانی اتلتیک بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسلونا نوشت: "اتلتیک".

آ اس همچنین درمورد گلزنی لوکا یوویچ برای فرانکفورت نوشت: "یوویچ به زندگی در آلمان بازگشت. "

//////

روزنامه انگلیسی میرر 

این روزنامه روی  تساوی بدون گل دیدار لیورپول برابر منچستر یونایتد در لیگ برتر متمرکز شد و در مورد "قرمزها" نوشت: "پایین و خشکسالی".

میرر همچنین در مورد پیروزی ۴ بر صفر منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس  نوشت: " یک مدافع، به یک ماشین گلزنی تبدیل شده است. "

این روزنامه درباره جدایی مسوت اوزیل آلمانی از آرسنال نوشت: "اوزیل سلطنت خود را با آرسنال پایان داد. "

//////

روزنامه سان

این روزنامه با تمرکز بر درخشش ۴ بر صفر منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس به لطف درخشش جان استونز  نوشت: " هدیه تولد ۵۰ سالگی  پپ گواردیولا را بازیکنان به بهترین شکل به او می‌دهند"

این روزنامه در مورد پیروزی ۳ بر یک تاتنهام مقابل شفیلد یونایتد نوشت: "آغوش کین. " این روزنامه به تساوی بدون گل در دیدار لیورپول برابر منچستر یونایتد توجه کرد و نوشت: "پول پوگبا همه چیز تقصیر شماست. "

روزنامه‌های ایتالیایی La Gazzetta dello Sport

این روزنامه به پیروزی اینترمیلان مقابل یوونتوس در  لیگ سری آ ایتالیا پرداخت و نوشت: "فرصت عالی برای اینترمیلان. "

گازتا همچنین به تیم آث میلان و تکاپوی این تیم در بازار نقل و انتقالات علاقه‌مند شد و نوشت: "میلان دقیقا چه کار می‌کند؟ آمدن مانژوکیچ».

//////


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار