پرتابگر دیسک کشورمان:

دو و میدانی فقیرترین رشته ورزشی است/ ۳ ماه دیگر به اردوی بلاروس می‌روم

حسین رسولی پرتابگر دیسک کشورمان درباره وضعیتش توضیحاتی را ارائه کرد.

حسین رسولی پرتابگر دیسک کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمریناتش اظهار کرد: فدراسیون دو و میدانی وضعیت خوبی را برای  ما فراهم کرده و خدا را شکر به شرایط فیزیکی مدنظرم نزدیک شده‌ام.  

او ادامه داد: من به همراه مربی بلاروسی‌ام  ۳ ماه  دیگر به اردوی بلاروس خواهیم رفت و در کمپ استایکی که امکانات خوبی هم دارد مستقر می‌شویم.  

رسولی بیان کرد: همچنین  از صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی تشکر می‌کنم که در حد توانش به من کمک می‌کند و این اتفاق خوبی است که صیامی روی ورزشکارانی که آینده درخشانی دارند زوم کرده است. مشکل مالی دارم، چون حقوقی دریافت نمی‌کنم و هزینه‌های زندگی و ورزش بسیار کمر شکن هستند. امیدوارم یک حامی مالی خوب و قوی من را حمایت کند. به نظرم دو و میدانی در ایران فقیرترین رشته ورزشی است و باید اسپانسرینگ، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای به این رشته ورزشی داشته باشند.  

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: من از رقیبان خود شناختی ندارم، چون برایم مهم نیست. رکوردم مهمترین رقیبم است که هر روز در تمرین با او مبارزه می‌کنم. همچنین من به دنبال گرفتن جایگاه خوبی در رنکینگ یا حضور در فینال هیچ مسابقه‌ای نیستم، بلکه فقط تنها هدفم اخذ مدال طلا در هر مسابقه‌ای است که شرکت می‌کنم، چون با رنکینگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی بالا نمی‌رود.  

او اظهار کرد: هدف‌های کوچک برای افرادی است که طرز تفکر کوچک دارند، اما هدفم خیلی بزرگ است و تمام تلاشم را با توکل به خدا و دعای خیر مردم می‌کنم که یک اتفاق بزرگ را رقم بزنم. همچنین فقط از مسئولان خواهش می‌کنم که مسیر را برایم هموار کنند که با سرعت بیشتری حرکت کنم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار