راه‌اندازی بزرگترین استودیوی تصویری شرق کشور در مشهد

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: مراحل اجرایی و عملیاتی نخستین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات تخصصی حوزه تولید محتوای دیجیتال کشور در کلانشهر مشهد در حال راه‌اندازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد محسن مصحفی رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: خراسان با توجه به ظرفیت‌های بزرگی که در حوزه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد به لحاظ تولیدات محتوایی با استفاده از فناوری‌های نوین نیازمند حضور بخش خصوصی و رقابت در این عرصه است.

او افزود: باعث خرسندی است که شاهد راه‌اندازی مجموعه‌ای پویا و به‌روز در حوزه تولید محتوای دیجیتال و به‌ویژه تلویزیون اینترنتی در مشهد باشیم.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: معاونت فرهنگی شهرداری نیز آماده هر نوع همکاری با این مجموعه است تا شهروندان مشهدی از این امکان موثر و به‌روز بهره‌مند شوند.


هشت استودیوی تخصصی

حمیدرضا بحرینی مدیر پارک تولید محتوای دیجیتال نیز گفت: چهار استودیو در زمینه‌های تولید تصویر و انیمیشن و همچنین چهار استودیوی صدا شامل استودیو‌های پادکست، دوبله، موسیقی نیز در قالب این پارک راه‌اندازی خواهد شد.

او با تاکید به اینکه پارک تولید محتوا حمایت‌گر استارت‌اپ‌های تولید محتوا، بازاریابی دیجیتال، تولیدات چند رسانه‌ای و بازاریابی بین‌الملل است، افزود: فضای کاری اشتراکی فریلنسرها، تیم‌های استارتاپی، شرکت‌های صنایع خلاق، شتاب‌دهنده تخصصی، آکادمی آموزش و کارآفرینی، شبکه‌سازی، منتورینگ تخصصی، سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی از خدمات پارک تولید محتوا است.

مدیر پارک تولید محتوای دیجیتال، تولید محصولات چندرسانه ای در زمینه‌های فیلم مستند و داستانی، انیمیشن، بازی‌های دیجیتال، موشن گرافیک، نماهنگ، واقعیت افزوده و مجازی، برنامه تلویزیونی را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه دانست.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار