مدیرعامل پیست بین المللی دربندسر:

سرمربی تیم ملی اسکی بانوان به حراست مجموعه دربندسر فحاشی کرد

مدیرعامل پیست بین المللی دربندسر درباره درگیری سرمربی تیم ملی اسکی بانوان با حراست این مجموعه توضیحاتی را بیان کرد.

حسن شمشکی مدیرعامل پیست بین المللی اسکی دربندسر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فحاشی سرمربی تیم ملی اسکی بانوان به حراست این مجموعه  بیان کرد: سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی بانوان ساعت ۷ صبح برای برگزاری اردو وارد پیست بین المللی اسکی دربندسر شد. ساعت ۸:۰۱ دقیقه اعضای تیم ملی اسکی وارد پیست شدند. این ساعت طبق اسناد ثبت شده است.

او در ادامه عنوان کرد: سمیرا زرگری ساعت ۹:۳۰ دقیقه از پیست اسکی بازگشت و شروع به فحاشی به حراست مجموعه کرد. این مربی مدعی شده است که اعضای تیم ملی و او را برای برگزاری اردوی تیم ملی به پیست راه نداده ایم.

شمشکی عنوان کرد: ورود اعضای تیم ملی و کادرفنی با اثر انگشت به مجموعه پیست صورت می‌گیرد و طبق شواهد آن‌ها امروز در پیست اسکی بدون هیچ مشکلی حضور پیدا کردند. حتی تصویر آن‌ها با دوربین مدار بسته ضبط شده است. حراست مجموعه به مراجع قضایی شکایت کرده است و در حال پیگیری این موضوع  هستیم.

او گفت: متاسفانه زرگری سرمربی تیم ملی اسکی اعتبار ورزشی خود را خدشه دار کرده است. تاکنون حتی یک ریال هم اسکی بازان برای تمرینات تیم ملی پرداخت نکرده اند. اگر بازیکنی بخواهد خارج از چارچوب تیم ملی اسکی انجام بدهد باید هزینه آن را پرداخت کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.