نیری: درگیری ساعی درون خانواده تکواندو حل شد/ فدراسیون از تولیدکنندگان داخلی استقبال می‌کند

دبیر فدراسیون تکواندو درباره درگیری هادی ساعی با نایب رئیس سازمان لیگ این رشته ورزشی، توضیحاتی را مطرح کرد.

مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگیری هادی ساعی مدیر فنی تیم فرمانیه با مصطفی بابایی نایب رئیس مسابقات سازمان لیگ، عنوان کرد: این اتفاق یک مسئله  درون خانوادگی بود که فدراسیون اقدام لازم را انجام داد و کمیته قضایی با بررسی این درگیری،  تصمیم خود را اعلام کرد.

نیری در مورد اعتراض ورزشکاران به کیفیت پایین هوگو‌های داخلی، اظهار کرد: هوگوی داخلی تاییدیه لیگ برتر تکواندو گرفته است. در بحث حمایت از تولید داخلی تمرکز زیادی داریم، اما نباید از کیفیت اجناس داخلی کاسته شود. اگر تولیدکنندگان داخلی دیگری در بخش ساخت هوگو پیش قدم شوند، قطعا استقبال می‌کنیم. البته پیشنهاداتی برای تغییر هوگو‌ها در فینال لیگ تکواندو داشته ایم که در حال بررسی آن هستیم. اگر بتوانیم کاری انجام بدهیم دریغ نخواهیم کرد.

او درباره تلاش فدراسیون تکواندو برای برگزاری لیگ آقایان در شرایط قرنطینه عنوان کرد: تلاش‌ زیادی کردیم تا سلامت ورزشکاران حاضر در لیگ برتر را تضمین کنیم. سازمان لیگ پیگیری‌های زیادی داشت و فکر می‌کنم در برگزاری مسابقات، اسکان تیم‌ها و سختگیری‌ها در انجام تست کرونا نمره قبولی گرفتیم.

دبیر فدراسیون تکواندو در مورد حضور ستاره‌ها در لیگ برتر تکواندو، بیان کرد:  قطعا حضور ستاره‌ها و المپین‌ها با توجه به تجربه‌ای که دارند می‌تواند روی بازیکنان جوان‌تر انگیزه ایجاد کند و از نظر فنی و روانی کمک شایانی به آن‌ها می‌کند. همانطور که دیدیم این مسئله باعث شد تا بازیکنان جوان‌تر برای درخشش در لیگ تلاش کنند.

او درباره  زمان برگزاری اردوی تیم ملی تکواندوی آقایان اظهار کرد: بعد از مسابقات لیگ برتر، اردوی تیم ملی آقایان برگزار خواهد شد و تا قبل از فینال لیگ ادامه خواهد داشت. بازیکنان تیم ملی بانوان هم در اردو هستند و اوایل هفته در اختیار تیم‌های باشگاهی قرار خواهند گرفت تا در جام کوثر (لیگ برتر بانوان) حضور پیدا کنند.

نیری درباره تاریخ برگزاری تورنمنت‌های بین المللی تکواندو عنوان کرد: هنوز در تقویم ۲۰۲۱ فدراسیون جهانی تاریخ بازی‌ها اعلام نشده است و ما هم چند رویداد بین المللی میزبان هستیم. به محض اعلام زمان مسابقات، اعزام‌هایی از طرف فدراسیون به این تورنمنت‌ها انجام خواهد شد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.