کلاسیکوی فوتبال پرتغال/ بنفیکا به دنبال انتقام گیری از پورتو و طارمی

تیم‌های فوتبال پورتو و بنفیکا امشب در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر پرتغال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پورتو و بنفیکا امشب در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال به مصاف یکدیگر می‌روند. از این دیدار به عنوان کلاسیکوی فوتبال پرتغال یاد می‌شود که در آن ۲ غول فوتبال پرتغال رو در روی یکدیگر مسابقه می‌دهند. این بازی از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به وقت ایران آغاز خواهد شد.

لوئیس میگوئل برانکو قضاوت این بازی را بر عهده دارد. پورتو در استادیوم دراگو از بنفیکا میزبانی خواهد کرد.

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو که یکی از عوامل موفقیت اژدها در بازی‌های اخیر بوده، امشب یکی از امیدهای اصلی آبی و سفیدپوشان برای غلبه بر رقیب سنتی است. 

مهاجم اسبق پرسپولیس که در ابتدای فصل از تیم ریوآوه راهی پورتو شد، این روزها به ستاره تیمش تبدیل شده است. او در بازی سه شنبه شب پورتو در جام حذفی دقیقه ۸۸ پاس گل داد تا پورتو از شکست مقابل ناسیونال نجات پیدا کند و در نهایت در وقت‌های بازی را ببرد. طارمی یک گل هم در این دیدار به ثمر رساند .

قطعا بنفیکا در این دیدار به دنبال گرفتن انتقام از پورتو خواهد بود. ۴ بازی اخیر ۲ تیم تنها یک برنده داشته و آن هم پورتو بوده است. آخرین بار ۲ تیم در فینال سوپرکاپ پرتغال به مصاف هم رفتند که پورتو با درخشش طارمی حریف خود را شکست داد.

طارمی در این مسابقه یک پنالتی گرفت و به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد. مهاجم ایرانی پورتو فصل گذشته با پیراهن ریوآوه ۳ بار به مصاف بنفیکا رفت و در ۲ مسابقه موفق به گلزنی شد.

آندره آلمیدا نمی‌تواند بنفیکا را در این مسابقه همراهی کند. ایوان مارکانو هم غایب پورتو است. اوتاویو ستاره برزیلی پورتو هم به ویروس کرونا مبتلا شد تا دیگر غایب آبی و سفیدپوشان در این بازی باشد.

پورتو و بنفیکا در جدول لیگ پرتغال ۳۱ امتیازی هستند و رقابت تنگاتنگی با یکدیگر برای رسیدن به اسپورتینگ لیسبون ۳۵ امتیازی خواهند داشت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۷ دی ۱۳۹۹
گل زد و اخراج شد.
حیف شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۶ دی ۱۳۹۹
برو پسر خدا پشت وپناهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۶ دی ۱۳۹۹
جدیدا از بیرانوند کشیدید بیرون، اسطوره سازی از طارمی شروع شد؟؟؟
آخرین اخبار