عنایتی: تنش از نیمکت تیم‌ها آغاز می‌شود/ ۶، ۷ امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست داده ایم

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در مورد اعتراضات زیادی که به داوری‌ها وجود دارد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران درباره اشتباهات داوری به ضرر تیمش در مسابقات لیگ دسته یک اظهار داشت: واقعیت این است که ما تاکنون ۶، ۷ امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست داده ایم. با این حال من درباره داوران صحبتی نمی‌کنم، زیرا آن‌ها هم مانند ما باید در یک لحظه تصمیم بگیرند و احتمال اشتباه بالا است. درباره داوری صحبت نکردیم و نمی‌کنیم. امیدوارم نیمکت‌ها آرامش داشته باشند تا داوران نیز با آرامش کار خودشان را دنبال کنند.

عنایتی با انتقاد از جو نیمکت‌های تیم‌های لیگ یکی گفت: بیشتر تنش داخل زمین از نیمکت‌ها شروع می‌شود و اگر نیمکت‌ها آرام باشند، بازیکنان داخل زمین نیز با آرامش بیشتری کار را دنبال می‌کنند. متاسفانه اکنون شرایط به گونه‌ای است که همه می‌گویند اگر سر و صدای شما روی نیمکت‌ها بالاتر باشد، داور تحت تاثیر قرار می‌گیرد و به شما امتیازاتی می‌دهد.   این اتفاق خیلی بد است و روح فوتبال را خدشه دار می‌کند. فوتبال ورزش قشنگی است، اما در آن آدم‌هایی وجود دارند که روح این ورزش را آزرده می‌کنند.

سرمربی هوادار درباره صحبت‌های سرمربی رایکا بابل مبنی بر این که اعضای تیمش برای پیدا کردن ورزشگاه اسلامشهر دچار مشکل شدند گفت: ورزشگاه اسلامشهر یکی از شناخته شده‌ترین و پیشرفته‌ترین ورزشگاه‌های لیگ یک است و نمی‌دانم اعضای تیم رایکا چطور نتوانستند ورزشگاه را پیدا کنند. امروزه فناوری‌ای وجود دارد که از درِ خانه تا هر جای دنیا که بخواهیم برویم، به ما آدرس می‌دهد. از مسئولان ورزشگاه اسلامشهر نیز تشکر می‌کنم و امیدوارم با از بین رفتن ویروس کرونا بتوانیم از حضور هوادارانمان در ورزشگاه‌ها بهره‌مند شویم.


بیشتر بخوانید:


او درباره مشکلات ایجاد شده برای حامیان مالی باشگاه هوادار گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد و ما با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم. خدا را شکر دوستان خوبی داریم که از ما حمایت می‌کنند و نگران نیستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار