فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و آموزشی بین سربازان نهادینه شود

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی جنوب شرق نزاجا بر اهمیت و ضرورت توسعه وترویج فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و آموزشی بین سربازان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام محمد محسنی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی جنوب شرق نزاجا در دیدار با حجت الاسلام اکبر سلطانی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: اهمیت و ضرورت توسعه وترویج فعالیت‌های فرهنگی در میان افراد جامعه به ویژه سربازان اصلی انکار ناپذیر و قابل تاکید است.

او افزود: برای ارتقاء زندگی جامعه هدف، باید بخش عمده‌ای از فعالیت‌های خودرا معطوف به فرهنگ سازی و اصلاح باور‌ها کرد چراکه دوران سربازی زمان مناسبی برای یادگیری بسیاری از مفاهیم اخلاقی، بعد معنوی و جنبه‌های دیگر آموزشی است که باید ازاین زمان استفاده مفید کرد.

حجت الاسلام محسنی تصریح کرد: کارگروه فرهنگی با هدف ارزیابی و سنجش نیاز‌های فرهنگی جامعه هدف سربازان وظیفه، تدوین برنامه ها، سیاست‌ها وخط مشی‌ها متناسب با نیاز‌های سربازان وظیفه هماهنگی و ساماندهی امور فرهنگی سازمان در تعامل با معاونت‌های تخصصی فعالیت‌های خود را با جدیت انجام می‌دهد.

او گفت: ساماندهی و نهادینه کردن فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، پیش شرط توسعه فرهنگی ، لوازم ومقدمات ضروری آن است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی نزاجا گفت:این ظرفیت یک بستر مناسبی است که سربازان را با موضوعات مورد نیاز دینی، فرهنگی و قرآنی آشنا کند و این امر می‌تواند نقش سازنده‌ای در زندگی آنان ایفا کند.

دراین دیدار بر تعامل و هماهنگی‌های بیشتر در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و آموزشی تاکید و عقد تفاهم نامه اخذ گواهینامه برای طرح‌های مهارت آموزی کارکنان وظیفه صورت گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.